obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
cisco 8485 decoder reset zichzelf
briolet

Quote

Typisch tijd voor Ziggo om aan de gang te gaan, zondag/maandag nacht.

Ik ken ook een internationaal Amerikaans bedrijf dat al zijn computers op die tijd update. Alleen is dat de amerikaanse nacht en in nederland wordt er dan al druk gewerkt. De labs in nederland kunnen dan een tijdje niet in de computers. Blijkbaar is het voor hun te lastig om per tijdzone te updaten.Frown
 
kobus1960
Mijn werkgever reset de internetservers op zaterdagnacht, voor alle werkstations.
Of er gewerkt wordt of niet. En zo komen er elk weekend een serie servers aan bod.
Dit geldt voor alle online applicaties, en dat zijn er veel.
 
scubalotte
Ik heb ook het probleem dat mijn decoder zichzelf reset maar dan niet bij het opstarten maar tijdens het kijken. Werkt de gegeven oplossing hier ook voor? Ik ga het in elk geval proberen.
 
Zippo
Laat het even weten of het ook voor jou de oplossing is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
scubalotte
Helaas heeft de decoder zich net tijden het tv kijken weer gereset. Dus dit helpt niet voor dit probleem. Volgens de helpdesk ligt het aan de combinatie van de Decoder en de TV een Samsung UE40C5100. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is. Ik krijg nu optie om hem aan te sluiten via tulp stekkers maar dan heb je toch kwaliteit verlies?
 
kobus1960
Je hebt de HDMI op 1080i gezet? Zoals Piotje aangeeft? (topicstart)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco 8485 decoder reset zichzelf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Connectbox herstart zichzelf Ziggo Gebruikers Groep : 8 08-03-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie