obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones.
gring
Ik ben sinds gisteren gebruiker van all-in-1 van Ziggo e

Ik heb ook de Ziggo TV-app voor Android geïnstalleerd op mijn Galaxy SII, maar tv-kijken werkt niet. Ik krijg evenals Zippo de melding dat het niet mogelijk is, omdat vereist is dat je zowel tv als internet van Ziggo afneemt. Dat is dus het geval. Bij de diagnose krijg ik ook dezelfde foutmelding voor tv en internet. Ik dachtdat het iets mee te maken had met het feit dat mijn activering nog niet tot Mijn Ziggo is doorgedrongen. Zou dat het kunnen zijn en dus een kwestie van tijd (volgens mij zag ik bij het activeren ergens langskomen dat het wel twee weken kan duren tot eea is bijgewerkt) of is er iets anders loos? Anderen ervaring?

Groet,

Gert
 
kobus1960
Je hebt wel een mijnziggo account nodig op www.ziggo.nl, daarmee moet je
je androïd app aanmelden, en dan werkt het hier als een speer op een S3.
Zojuist getest. Die van m'n vrouw dus...................

Echter mijn appel 4s werkt sinds de update naar IOS6 niet meer qua Ziggo TV. Angry
 
gring
kobus1960 schreef:[/url]

Je hebt wel een mijnziggo account nodig op www.ziggo.nl, daarmee moet je
je androïd app aanmelden, en dan werkt het hier als een speer op een S3.
Zojuist getest. Die van m'n vrouw dus...................

Hi Kobus,

Bedankt voor je reactie. Dat Mijn Ziggo was er, maar kennelijk was de mutatie nog niet doorgekomen. Ik heb naar aanleiding van een andere tip van een gebruiker de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en me toen opnieuw aangemeld bij Mijn Ziggo en Yes: daar stond het TV Standaard en Ziggo Internet met een blauw blokje met een witte S vermeld als "producten die van toepassing zijn op TV Kijken (meelezende schoolkinderen: in goed Nederlands is het tv-kijken) en Yes: TV Kijken werkt, zij het met iets vertraagd geluid. Grappig, nu nog verzinnen waarom ik op mijn telefoon tv wil kijken, haha.
 
briolet

Quote

Wow................hij werkt bij mij, op mijn stok-oude Galaxy Mini !
Had ik nooit verwacht, aangezien video's van nu.nl ook al niet afspelen, ....

Bij mij dus juist andersom, geen app, wel videos in NU.nl. Is overigens vreemd dat jij geen video hebt bij NU. Die videos van NU.nl worden bij mij afgespeeld door de geïnstalleerde video player. Als je meerdere afspelers hebt kun je er zelfs een kiezen. Als ik met de Opera browser inlog heb ik zelfs de mogelijkheid de video eerst te downloaden en daarna in alle rust af te spelen.

Lijkt me meer een geheugen probleem bij zo'n stokoud phone. In elk geval blijft bij mij het scherm zwart als ik teveel programmas open heb.Sad
 
MisterSenseo
Dat is dus mijn probleem, ik heb ooit eens een vaste instelling gemaakt, de verkeerde dus, en nu weet ik niet meer hoe ik hem kan laten kiezen......Pfft
Maar zoals een eerdere spreker al zei, ik hoef helemaal niet zo nodig video's te spelen, ik heb samen met mijn smagtpfoon ook nog een 10 inch Lappie bij me als ik wegga, en die speelt alles.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
gertnl

Quote

Zippo schreef:

Verdorie. Hier werkt het niet op een Samsung Galaxy Plus.
Loginnaam en ww worden wel herkend, als ik een foute combinatie doe dan krijg ik een foutmelding. Bij de juiste combinatie krijg ik de melding dat de dienst niet voor mij beschikbaar is omdat het alleen beschikbaar is voor abonnees met TV én internet van Ziggo.

Hallo daar dat heb ik hoor.

Update: Er is ook een diagnose functie om te zien of ik aan alle voorwaarden voldoe.

Ok, Verbonden met Ziggo netwerk
Ok, Ingelogd met Mijn Ziggo-account
Fout, TV en interent of een Alles in 1 abonnement van Ziggo
Ok, snelheid van de verbinding.

Zal eens wat geld gaan reclameren bij Ziggo, ik betaal voor een AI1 abo.


Heb ook een Galaxy S Plus en hier werkt ie wel
 
Zippo
@ruudb, bedankt voor de info. Ik had al zo'n vermoeden dat het een cogas probleem was. Zie post nr. 7.

Om te kijken of er meer COGAS gebruikers getroffen zijn heb ik een enquete hierover aangemaakt.
COGAS gebied, live TV kijken op Android tablets en smartphones lukt niet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
In tegenstelling tot wat op Google Play staat is de minimum versie voor de Ziggo TV app niet android 2.2 maar android 2.3 Ik heb het gisteren bij een kenner nagevraagd: compatibiliteit van apps met tablets op de Google Play site wordt alleen door de android versie bepaald, en bij mijn tablet met versie 2.2 zegt hij "incompatibel".

Een hint dat het minimaal versie 2.3 moet zijn, staat in de tekstuele omschijving van de app.
 
Zippo
Ook na de update van de ziggo tv app is het nog steeds niet mogelijk met mijn alles in 1 plus pakket via mijn android samsung tv te kijken. Mad
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Ook in Cogas gebied werkt de Ziggo TV app nu! Wel even verwijderen en opnieuw installeren.
Het extra uurtje vannacht (zomer -> wintertijd) maar eens mee gaan spelen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie