obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Veronica.
Monteur_kees
Zo makelijk werkt dat niet. Veronica is niet de veroorzaker van de storing
Maar de alecto in dit geval Frown
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MaXMhZ
Verplaats die Alecto gewoon een paar meter bij de Ziggo apparatuur (vooral de kabels) uit de buurt.
Hetzelfde geldt voor DECT telefoons en basis stations, bluetooth apparaten, mobieltjes en noem maar op. Alles wat radio-transmissie gebruikt in feite. Het hoeft niet per sé te storen, maar de kans is groot.
 
Nicholas
Verbaasd me dat die Alecto zo kan storen. Dan kan het niet anders dat er toch mindere kwaliteit coax kabel ligt al dan niet met slechte, niet afgeschermde coax pluggen ?? Klopt dat Henkru ?

Natuurlijk zoals Max zegt even proberen met de boel te verschuiven.

Ik heb overigens thuis om dit soort "grappen" te voorkomen goed op de bekabeling gelet. Het kost effe wat tijd en het spul (kabels en connectoren) kost allemaal wat meer maar dan heb je er ook geen omkijken meer naar.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
Als legaal zendamateur baal ik van al die "zendertjes" rond de 432 Mhz.

Ik heb tussen 430 en 440 MHz de primaire status, dat betekent dat ik voorrang heb op het overige verkeer. Maar hoe vertel je een weerstation dat ie moet verkassen. Het frequentie gebruik door dit soort apparatuur is daarom volgens mij illegaal.

Quote

Legaal UHF-gebruik
LPD

Tussen 433,075 en 434,775 MHz bevinden zich de voor iedereen toegankelijke zogenaamde vergunningsvrije LPD-frequenties (Low Power Device). In totaal zijn er 69 kanalen beschikbaar en de portofoons hebben een laag vermogen van maximaal 10 milliwatt. De portofoons zijn vrij in de winkel te koop en mogen zonder vergunning gebruikt worden. Er moet wel gelet worden op het feit dat de radioamateur de primaire status heeft in dit banddeel.


Terugkomend op de storing op het veronica kanaal. Vermoedelijk is het instraling op de coax kabel zoals al geopperd is. Je kunt eens proberen of het probleem minder wordt of stopt als je de coax kabel aardt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nicholas

Quote

Zippo schreef:
Het frequentie gebruik door dit soort apparatuur is daarom volgens mij illegaal.


Lijkt me niet anders mag het spul echt niet in Nederland verkocht worden. Maar hoogst irritant (in jouw geval dan) wel.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik ga mee met de connectoren goed nakijken, met name de of de buitenmantel
goed in de metalen stekkers zit. Ik heb ze ook allemaal met de hand aangezet,
en dat was ook op 1 TV storing, dus zeg nooit nooit. Helpless
 
BMP

Quote

kobus1960 schreef:

Ik ga mee met de connectoren goed nakijken, met name de of de buitenmantel
goed in de metalen stekkers zit. Ik heb ze ook allemaal met de hand aangezet,
en dat was ook op 1 TV storing, dus zeg nooit nooit. Helpless


Ja dat buitenmanteltje houd de interferentie buiten de deur SmileSmileSmile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veronica.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Strepen op Veronica/Disney XD (analoog) Storing : 7 08-06-2015
Net5, Veronica, RTL7 en SBS 6 geen signaal Digitale radio of televisie storing : 6 09-05-2014
geen signaal RTL7,veronica en net5 Digitale radio of televisie storing : 5 01-04-2012
Storing op rtl 7, 8 net 5 en veronica Digitale radio of televisie storing : 10 21-10-2011
RTL 7 en Veronica verdwenen E48 Digitale radio of televisie storing : 17 30-09-2011
Advertentie