obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verdubbelt hoeveelheid zenders voor iOS- en Android TV apps
Justin23

Quote

kobus1960 schreef:

Dat weet je zelf het beste lijkt me?


Sorry vraagteken moet punt zijn.
 
kobus1960
Oke, opgelost dus. Wink

We laten dit topic open mochten er verdere klachten zijn over deze Ziggo app.
 
Theking
Mijn zoon heeft een Qware Tablet. Daar heb ik de ziggo tv app op geinstalleerd, maar als ik hem open zegt hij:
TV Kijken niet mogelijk
Voor een goede werking van de App. en om de rechten van contentpartijen te waarborgen, kunnen TV-programma's alleen bekeken worden op apparaten die voorzien zijn van het originele ongewijzigde besturingssysteem.
Met andere woorden hij doet het niet, maar ik heb niets aan de tablet verandert!
Wat nu?
 
Justin23

Quote

Theking schreef:

Mijn zoon heeft een Qware Tablet. Daar heb ik de ziggo tv app op geinstalleerd, maar als ik hem open zegt hij:
TV Kijken niet mogelijk
Voor een goede werking van de App. en om de rechten van contentpartijen te waarborgen, kunnen TV-programma's alleen bekeken worden op apparaten die voorzien zijn van het originele ongewijzigde besturingssysteem.
Met andere woorden hij doet het niet, maar ik heb niets aan de tablet verandert!
Wat nu?


Ik heb op de qware tablet van mijn zoon een ander programma er bij moet downloaden via de app store om iets met root te wijzigen.
Het programma heet: VooDoo OTA RootKeeper en is gewoon via de playstore gratis te downloaden.
 
kobus1960
ik denk dat de standaard geleverde android versie op deze tablet niet
niet overweg kan met de Ziggo app. Je hebt minimaal 4.0 nodig.
Heb je een gebruikersnaam en wachtwoord in moeten vullen?
 
Justin23

Quote

kobus1960 schreef:

ik denk dat de standaard geleverde android versie op deze tablet niet
niet overweg kan met de Ziggo app. Je hebt minimaal 4.0 nodig.
Heb je een gebruikersnaam en wachtwoord in moeten vullen?


De Qware heeft Android 4.0 maar het heeft te maken met dat het een OTA versie is.
 
kobus1960
@ Justin, je was me net voor, Van OTA heb ik verder geen verstand.
Ik laat deze aan jou over.

Groet
 
Justin23

Quote

kobus1960 schreef:

@ Justin, je was me net voor, Van OTA heb ik verder geen verstand.
Ik laat deze aan jou over.

Groet


OTA betekent dat het een hele kale versie van Android is zonder toevoegingen van de fabrikant.

Groet Justin23
 
Theking
@Justin, ik heb VooDoo gedownload en geinstalleerd. Wat nu te doen, want het werkt nog niet!
Wat zou ik moeten veranderen?
 
Justin23
Omdat de Qware vanuit de fabriek geroot is, werkt het 'Live TV kijken' uit de Ziggo app niet. De oplossing voor dit probleem is 'Voodoo OTA RootKeeper'. Als je met deze app (tijdelijk) de root permissies opgeeft (dus un-root), dan werkt de Ziggo TV app. wel!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verdubbelt hoeveelheid zenders voor iOS- en Android TV apps', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie