Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
ziggo android app
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 09-11-2012 18:47
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Intern is dit ook in onderzoek, Wordt vervolgd Gr, piotje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Jaeger |
Geplaatst op 17-11-2012 01:26
|
Activiteit » kampen » 8265bw » ubi Berichten: 11 Lid sinds: 23-10-2012 |
Tjonge wat duurt het toch lang voor die storing opgelost is. Zit nog steeds op het acount van mijn zoon.die hier niet woont Maar mijn acount niks nada nopes. Zijn jullie nog wel bezig met onderzoeken van de problemen. Want het lijkt er totaal niet op Geef eens wat meer info ZIGGO. Groetjes |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 17-11-2012 01:35
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Uhm.........met zo'n toon bereik je bij ons minder dan niks hoor ! Vooraleerst zijn wij een onafhankelijk forum voor en door gebruikers, wij hebben inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken. Klachten dus naar een welbekend adres in Utrecht aub. Vervolgens is het probleem in 95% van alle gevallen te danken aan net ff niet helemaal goed lezen. Staat er in jouw inlognaam soms een punt ? bijv. jan.jansen@ziggo.nl ? Laat de punt dan weg en probeer het opnieuw. Is je smartphone of tablet soms gejailbraked ? Dan kun je het vergeten. Dit soort dingen zijn erg belangrijk, lees het goed na, kijk heel erg goed hoe je de inlog invoert, ergens zit iets niet goed aangezien het op het account van je zoon wel werkt, wat overigens geen enkele kwaad kan, zolang het op je eigen account niet werkt lekker tv kijken op het account van je zoon.......... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Jaeger |
Geplaatst op 17-11-2012 04:11
|
Activiteit » kampen » 8265bw » ubi Berichten: 11 Lid sinds: 23-10-2012 |
Quote MisterSenseo schreef: Uhm.........met zo'n toon bereik je bij ons minder dan niks hoor ! Vooraleerst zijn wij een onafhankelijk forum voor en door gebruikers, wij hebben inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken. Klachten dus naar een welbekend adres in Utrecht aub. Vervolgens is het probleem in 95% van alle gevallen te danken aan net ff niet helemaal goed lezen. Staat er in jouw inlognaam soms een punt ? bijv. jan.jansen@ziggo.nl ? Laat de punt dan weg en probeer het opnieuw. Is je smartphone of tablet soms gejailbraked ? Dan kun je het vergeten. Dit soort dingen zijn erg belangrijk, lees het goed na, kijk heel erg goed hoe je de inlog invoert, ergens zit iets niet goed aangezien het op het account van je zoon wel werkt, wat overigens geen enkele kwaad kan, zolang het op je eigen account niet werkt lekker tv kijken op het account van je zoon.......... Hoi het is niet de bedoeling van mijn op een grote toon te slaan. En ik denk dat ik dat ook niet gedaan heb. Maar goed als jij denkt dat het wel zo is moet je mijn bericht even rustig na lezen.ik heb het tegen ziggo en niet tegen het forum. Groetjes Jackie |
|
|
louisverhagen |
Geplaatst op 17-11-2012 10:35
|
Activiteit » Breda » 4835nb Berichten: 20 Lid sinds: 24-08-2012 |
Jackie De belangrijkste vraag van MisterSenseo beantwoord je niet. Namelijk heb je leestekens (","of "," etc..) in je myziggo accountnaam zitten? B.v. jan.jansen Als dat zo is wijzig dan je myziggo naam (kan op de website) naar iets zonder punten (leestekens) en laat even weten of dit gewerkt heeft. Louis |
|
|
Jaeger |
Geplaatst op 17-11-2012 22:25
|
Activiteit » kampen » 8265bw » ubi Berichten: 11 Lid sinds: 23-10-2012 |
Hallo Ik gebruik geen vreemde tekens,en heb al een paar keer contact gehad met ziggo,en die gaven ook toe dat de fout bij hun lag. Maar dat is nu alweer drie weken geleden,en het is nog steeds niet opgelost. Vandaar dat ik een beetje baal van ziggo. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17-11-2012 23:25
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Als je nu eens bij https://www.ziggo.nl/#mijn-ziggo/mijn...-gegevens/ je account aanpast. Dat kan heel simpel, andere gebruikers naam en wachtwoord aanmaken. Heeft geen invloed op je email adres of zo. |
|
|
Jaeger |
Geplaatst op 18-11-2012 02:13
|
Activiteit » kampen » 8265bw » ubi Berichten: 11 Lid sinds: 23-10-2012 |
Quote kobus1960 schreef: Als je nu eens bij https://www.ziggo.nl/#mijn-ziggo/mijn...-gegevens/ je account aanpast. Dat kan heel simpel, andere gebruikers naam en wachtwoord aanmaken. Heeft geen invloed op je email adres of zo. Hoi Samen met ziggo alles gedaan,maar geen oplossing gevonden. Wachtwoord gekregen en een gebruikers naam van ziggo.Progamma deleten en weer instaleren werkt allemaal niet. Ziggo zegt ook dat de fout bij hun ligt. en het heeft gewoon allemaal gewerkt. Daarom snap ik van ziggo dat ze de fout niet kunnen vinden Groetjes |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18-11-2012 02:39
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Onder de gegeven link bepaal jij hoe of wat, daar heb je Ziggo niet voor nodig. Kan je eigenlijk zelf wel inloggen op die link??? Ik heb bij wijze van experiment zelf even mijn gegevens gewijzigd, app gewist en opnieuw geïnstalleerd en hoppa, TV kijken. m.a.w. Het is dat je postcode wel erg ver uit de buurt is. |
|
|
Jaeger |
Geplaatst op 18-11-2012 03:10
|
Activiteit » kampen » 8265bw » ubi Berichten: 11 Lid sinds: 23-10-2012 |
Quote kobus1960 schreef: Onder de gegeven link bepaal jij hoe of wat, daar heb je Ziggo niet voor nodig. Kan je eigenlijk zelf wel inloggen op die link??? Ik heb bij wijze van experiment zelf even mijn gegevens gewijzigd, app gewist en opnieuw geïnstalleerd en hoppa, TV kijken. m.a.w. Het is dat je postcode wel erg ver uit de buurt is. Hoi Ik kan gewoon inloggen geen probleem. Ook als ik daar mijn gegevens veranderd kan ik nog steeds inloggen op mijn ziggo acount. Op mijn tablet word het geacepteerd maar weer de melding.er is iets fout gegaan probeer later opnieuw. Groetjes |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo android app', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Opzegging Ziggo | Klacht over Ziggo | : 2 | 27-07-2022 |
Ziggo Snelheidsprobleem | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 09-05-2021 |
Advertentie