obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Lynksys EA4500 router met Ubee modem instabiel
kobus1960
Dat lijkt er niet op idd. Het is ook verdraaid lastig om vanuit
dit forum een probleem te bekijken, als iemand met een andere
blik daadwerkelijk bij jou zou kijken is het waarschijnlijk 1 of ander
lullig dingetje of instelling. Het grootste probleem van forums. Helpless
 
Black Tiger
Ik ben het geheel nog eens gaan lezen, maar gezien de zaak ook steeds op LAN uitvalt, denk ik eerder dat de router of diens voeding niet lekker is.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ik had het verhaal ook gelezen en vond het een beetje te warrig om te kunnen reageren. Volgens mij word er router en modem door elkaar gebruikt zodat het mij niet duidelijk is welk apparaat steeds bedoeld wordt. De rouder herstart zichzelf, dat moet dus de Lynksys zijn, maar waarom wordt er dan naar Ziggo gebeld en niet naar Cisco?

Quote

Gebruik geen Cloud versie voor de router.

Toevallig stond er deze maand een test van de Lynksys EA4500 in mijn computerblad. Testoordeel was 'voldoende' en dat lag vooral aan het cloud gedeelte dat het niet 'goed' was. Hardware was zeer goed en de sterkte van het 5GHz signaal lag bovengemiddeld. Documentatie was ook zeer goed.

Het negatieve was dat je de cloud instellingen nodig had om alles te configureren, maar daarvoor moest je eerst een account bij Cisco aanmaken en privë gegevens beschikbaar maken. Zonder opofferen van privacy kreeg je geen volledige controle over je eigen modem.Frown
Gewijzigd door briolet op 02-11-2012 09:01
 
Black Tiger

Quote

Volgens mij word er router en modem door elkaar gebruikt zodat het mij niet duidelijk is welk apparaat steeds bedoeld wordt.


Lijkt me te kloppen want...

Quote

Zonder opofferen van privacy kreeg je geen volledige controle over je eigen modem.Frown


LoL. GrinCool
Greetings, Black Tiger
 
Jacob55
Ligt toch aan de ea4500 lynksys router. Ga deze morgen onder garantie omwisselen voor een ander merk of model. Bedank voor alle hulp en adviezen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lynksys EA4500 router met Ubee modem instabiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie