obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Smartkaart activeren.
kobus1960
Die Piotje, service én een geheugen als een olifant, Cool
 
Monteur_kees
Yep kobus,

Laatst had ik ook weer zo'n weerstationetje
Gellukig had deze een knopje die direkt zijn gegeven doozond naar het basis station
Was wel leuk om mee testen
Verder was het een baggerding SmileSmile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
henkru

Quote

Nicholas schreef:

Ik zou ook effe in "mijn-ziggo" kijken. Dan kun je zien of de smartcard geregistreerd / geactiveerd staat. En je kunt ook zelf activeren.
Maar misschien heb je dit al gedaan.

Ja staat erbij en geactiveerd maar voor de rest gebeurd er niets.
 
Nicholas
Weet je zeker dat de smartcard goed geïnstalleerd is in de TV. Volgens bijvoorbeeld het "stappenplan" van Samsung: http://www.samsung.com/nl/pdf/samsung...ciplus.pdf ? Het kan namelijk zijn dat hier iets is mis gegaan.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
henkru

Quote

Nicholas schreef:

Weet je zeker dat de smartcard goed geïnstalleerd is in de TV. Volgens bijvoorbeeld het "stappenplan" van Samsung: http://www.samsung.com/nl/pdf/samsung...ciplus.pdf ? Het kan namelijk zijn dat hier iets is mis gegaan.

De kaart zit in een Humax 5000c en de kaart wordt herkend en in mijn Ziggo staat de kaart geactiveerd dus wat is er loos.
 
Nicholas
O.k. zit dus in een Humax. Zou gewoon moeten werken. Belangrijk is wel om de Humax een keer van de stroom te halen. Maar dat heb je waarschijnlijk al een keer gedaan... mmm.... vreemd... dan heb ik ook geen idee meer helaas. Helpless
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
henkru

Quote

Nicholas schreef:

O.k. zit dus in een Humax. Zou gewoon moeten werken. Belangrijk is wel om de Humax een keer van de stroom te halen. Maar dat heb je waarschijnlijk al een keer gedaan... mmm.... vreemd... dan heb ik ook geen idee meer helaas. Helpless


Het is opgelost de kaart doet het dus opgelost.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 03 2012 14:10:57:

Quote

piotje schreef:

Yep kobus,

Laatst had ik ook weer zo'n weerstationetje
Gellukig had deze een knopje die direkt zijn gegeven doozond naar het basis station
Was wel leuk om mee testen
Verder was het een baggerding SmileSmile


Toppie Piotje de kaart werkt.
Gewijzigd door henkru op 03-11-2012 14:10
 
Nicholas
Grin o.k. ! Waar lag het nou aan ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
henkru

Quote

Nicholas schreef:

Grin o.k. ! Waar lag het nou aan ?


Geen idee Piotje heeft mij gebeld en de kaarten even een schopje gegeven en het werkt.
 
Nicholas
O.k. Dat zijn weer de voordelen voor zo'n forum. Af en toe Gekicked worden kan wel eens helpen. Grin
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartkaart activeren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo : 3 26-05-2016
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
wfi aan-uit activeren WiFi, draadloos netwerk : 19 15-09-2015
Mediabox wil gewoon niet activeren Klacht over Ziggo : 4 07-08-2015
Advertentie