obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Aanpassen abbo i.c.m. HD recorder
kobus1960
Ben ik weer met dit topic.

Na alles netjes ontvangen te hebben, zou ik een factuur ontvangen, die
aldus Ziggo standaard was, en zou kunnen negeren, op papier, en niet
in mijnZiggo. Genegeerd dus. 20e December stond m'n factuur online.
€ 455,- te betalen. Alles aftikken, dit in tegenstelling tot de belofte.
Contact opgenomen. Niets aan de hand meneer, dat verrekenen we wel
met de factuur van Januari. Ja ho even, ik ga niet ff € 455 voorschieten.
Nee, dat is wel onredelijk idd. Wat gebeurde er, 25 December, € 455 weg.
Onmiddellijk gestorneerd, na de kerst weer een keer of 4 gebeld. En ja hoor.
het was een fout, alleen de verzendkosten te betalen á € 6,75. Oke, dus
als ik m'n normale maandbedrag incl. die verzendkosten overmaak is het
geregeld?? Gedaan dus. 9 Januari een aanmaning in de bus € 455. Ik dacht
toen (ik schrijf het maar niet helemaal op ook) Krijg wat. 12 Januari alles
gecorrigeerd op mijnZiggo. Eindelijk, want het is absoluut geen lekker gevoel.

Nu dus een 1 jarig contract met de Cisco in bruikleen.
Maar ik bezin me zeker op een overstap na 1 December 2013, dan zou hier
glasvezel in orde moeten zijn.

Ziggo heeft me onaangename feestdagen bezorgd.
Enige compensatie was niet mogelijk, al was het maar voor het gevoel.

Dank Ziggo administratie.
 
BMP
Tja kobus weet je wat dat is, ze noemen het automatisering Cool dit is wel heel wat anders als met jou bij Ziggo, maar wou het toch even kwijt.

Ik kreeg een mailtje van easyswith dat ik weer moest kijken of ik weer goedkoper bij een andere energie leverancier kon, zo gezegd zo gedaan. Op de website van Easyswitch kon ik goedkoper bij de andere energie aanbieder te weten Nuon, ik ging er van uit dat ik naadloos over kon sluiten want ik had ingevuld, de eerstvolgende mogelijke datum.

Nu heb ik een Contract bij Essent wat ik een heel jaar zou moeten houden i.v.m. een tekenpremie van 210 euro te ontvangen na afloop van het gehele jaarcontract.

Wat bleek nu, dat een nieuw contract niet meer dan twee maanden in de toekomst mag zijn (had ik ff niet op gelet mijn fout ) dus Nuon nam het contract te vroeg over,.... dag tekenpremie Frown

Maar ik was nog binnen de 7 dagen bedenktijd,

Dus mailen met Easyswitch, ik wou de overstap annuleren, en ja als antwoord meneer dat komt goed, u hoort nog van mij als het definitief is.

Niets meer gehoord, ook niet na een tweede mail van mij Cool Sad

Dus dan maar rigoureus een annulering fax naar Nuon, twee dagen later post van Nuon met als inhoud Welkom bij Nuon Cool , sjips ik nu maar bellen met Nuon klantenservice, de dame wist mij te vertellen dat er niet geannuleerd was, maar ze zou het er direct uithalen, gelukkig de teken premie van € 210 is veiliggesteldCheer

Drie dagen later Email van Essent, met de tekst het spijt ons dat u bij ons weg gaat ThinkThink , bla,bla,bla, dus ik toen direct weer bellen met Essent of ik echt wel bij Essent bleef, de dame kon mij vertellen dat het was geannuleerd, het is nu weer rechtgezet, haha.



Maar zo zie je maar, alles is geautomatiseerd behalve dit soort annuleringen, dat werkt nog lang na zeg maar Helpless


Lang leve de automatisering CheerClapLOL
Gewijzigd door BMP op 13-01-2013 17:19
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanpassen abbo i.c.m. HD recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Humax 5200c HD recorder schijfruimte besparen. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-09-2014
Interactieve HD recorder Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 10-08-2014
Defecte Cisco recorder. Klacht over Ziggo : 2 03-02-2014
Advertentie