obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
newsserver
Zippo
Als het onderwijs alle problemen van de maatschappij moet oplossen komt niemand ooit de school meer uit. Whip

Ben ik in ieder geval verzekerd van mijn baan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Ach de maatschappij is enorm veranderd Sinds hyves,facebook, en Twitter

Het lijkt mij toch een opvoedkundig onderwerp waar het onderwijs een prima invulling aan zou kunnen geven, al is het maar voor de bescherming van jongelingen die een feestje op facebook organiseren.

maar wie weet zijn er misschien zijn er ook al scholen die daar al actief mee bezig zijn?

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mgbv8

Quote

josjan schreef:

Na een hele periode prima gebruik te kunnen maken van de ziggo newsserver. is het de laatste 1 1/2 maand huilen met de pet op.
Probeer geen zaken te download die ouder zijn als 3 wkn maar zo goed als alles is incompleet; zowel complete bestanden die missen als corrupte bestanden.

WAT IS ER AAN DE HAND MET DE NEWSSERVER?

ziggo zecht dat ze niet weten wat het probleem is na 3 keer bellen kreeg ik wel 20 euro korting op de volgende rekening dus bel bel ze
ik zit in noord nederland groningen
newsgroepen zijn hier k*****
volgens mij heeft het wat te maken met de testen van ziggo wifi in groningen maar ze zeggen niets over
wel konden ze mij vertellen dat het nog wel 4 weken kan duuren ja ja
je weet niet wat het probleem is maar je weet wel dat het nog 4 week kan duuren
hier klopt iets niet

gr domdom
 
Nicholas
Iedereen die klachten ondervind met de nieuwsgroepen van Ziggo moet gewoon een officiƫle klacht indienen. Dat is uiteindelijk het beste. Kun je doen via onderstaande link:

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...tformulier

Zet er dan bij welk pakket je hebt. De downloadsnelheid die je mag verwachten via de ziggo nieuwsgroepen hangt namelijk af van het pakket dat je hebt.

Kijk, het lijkt mij ook sterk dat men niet weet waar het probleem ligt. Dat zou wel uiterst knullig zijn. Maar dat het aan de testen met Wifi in Groningen zou liggen is totaal onwaarschijnlijk. Het probleem komt ook niet alleen in Groningen voor. Maar goed. Ik snap de frustratie.

Iedereen gewoon via het juiste kanaal een klacht indienen dus. Da's de beste manier om een probleem opgelost te krijgen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger
@mgbv8 heeft onder de naam "Dom" hetzelfde bericht op het CID forum geschreven.
Beetje de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt en niet lezen wat er staat want dat het niet beperkt is tot Groningen moge bekend zijn.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

mgbv8 schreef:

Quote

josjan schreef:

Na een hele periode prima gebruik te kunnen maken van de ziggo newsserver. is het de laatste 1 1/2 maand huilen met de pet op.
Probeer geen zaken te download die ouder zijn als 3 wkn maar zo goed als alles is incompleet; zowel complete bestanden die missen als corrupte bestanden.

WAT IS ER AAN DE HAND MET DE NEWSSERVER?

ziggo zecht dat ze niet weten wat het probleem is na 3 keer bellen kreeg ik wel 20 euro korting op de volgende rekening dus bel bel ze
ik zit in noord nederland groningen
newsgroepen zijn hier k*****
volgens mij heeft het wat te maken met de testen van ziggo wifi in groningen maar ze zeggen niets over
wel konden ze mij vertellen dat het nog wel 4 weken kan duuren ja ja
je weet niet wat het probleem is maar je weet wel dat het nog 4 week kan duuren
hier klopt iets niet

gr domdom


het heeft helemaal niets te maken met de hotspot tests in Groningen, zoals je kan lezen komen er meldingen vanuit het gehele land. Ik kan op dit moment alleen vertellen dat we er mee bezig zijn om dit op te lossen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'newsserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo newsserver Nieuwsgroepen : 18 08-09-2014
newsserver werkt niet en nu alleen betaalde ondersteuning. Service???? Klacht over Ziggo : 5 04-03-2014
Probleem met downloaden van de newsserver Nieuwsgroepen : 8 22-05-2012
Instellen newsserver Instellingen software : 8 26-05-2009
Advertentie