obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe firmware update voor Ubee EVM3200
briolet
Kobus, wat me opvalt in je screenshot is, dat het aantal correctables en uncorrectables erg groot is. Ik las elders ook al dat dit getal bij de EVM erg snel groot werd sinds de firmware update.

Dit in tegenstelling tot de EVW. Sinds de update van vorige maand is dat getal heel klein geworden bij mij. Bijna nul. Het is pas net dat ik zag dat correctables op 1 stond bij mij, dat is de eerste keer dat ik hem van de nul af zie.
Dat kan er natuurlijk mee te maken hebben met de bijna dagelijkse resets op mijn EVW, die dit getal ook weer regelmatig op nul zetten.
 
kobus1960
Ik ga dat even uittesten met de oude tijdklokmethode.
 
kobus1960
Vannacht van 2 tot half 3 uit op de klok
Vanaf half 3, downloading, (SABnzb ingesteld).
1441/0. Thumbs Up
Ik ga er dus even vanuit dat die vorige getallen
tijdens de firmware update gekomen zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe firmware update voor Ubee EVM3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Advertentie