obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd
Ziggo-WebCare_Jelle
Dit heeft, zoals eerder al gezegd is, niets met je signaal te maken, maar de module wordt niet meer door je tv herkend. Heb je het volgende misschien al geprobeerd? Zo niet, dan kan het nog een oplossing bieden: Zet je tv uit, haal de module met smartcard uit de tv, zet de tv weer aan en wacht totdat je Nederland 1 ziet (deze moet het altijd doen, ook zonder module). Stop nu pas de module weer in de tv. Nu zou hij een melding moeten geven. Doet hij dit niet, dan is je module of het CAM deel van je televisie (dus het deel waar de module ingestoken wordt) defect. Als je deze tv nog niet zo lang hebt zou je nog kunnen overwegen om hem mee te nemen naar de dealer waar je hem gekocht hebt. Alternatief is de module bij een kennis (of winkel) testen en kijken of hij daar wel werkt.
Ziggo WebCare Jelle
 
Rebecca
Ik heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem. Vanochtend nog gewoon tv gekeken en nu kan ik alleen nog Nederland 1 digitaal ontvangen. Bij de rest van de zenders krijg ik die melding. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
 
Zippo
Probeer het eens als volgt:
  • Log in op je ziggo account
  • Ga naar producten
  • Ga naar Smartcardinstellingen
  • Klik op de button "herstel"


Ben benieuwd of dat heeft geholpen. P.s. het kan even duren voordat je iets merkt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Rebecca
Beste Zippo,

OP dit moment zit ik weer naar digitale tv te kijken dus het heeft geholpen. Ook hebben we alle stekkers en kabels weer opnieuw aangesloten.

Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie