obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
haal niet mijn snelheid
ajacied
Kreeg van iemand op het ziggo gebruikers forum deze oplossing,Ervan uitgaande dat je de router al eens gereset hebt en dat dat geen oplossing brengt:
Probeer eens om je MTU size iets lager te zetten.
Op je TP Link:
Network > Wan
En daar de MTU size eens op 1492 zetten (daarna 'save'Wink, wat krijg je daarmee voor snelheid ?
En het probleem is opgelost haal nu wel mijn snelheid

2448946667

dus ik denk dat het toch aan de instellingen van mijn tplink lag.Iedereen bedankt voor het meedenken grtjsGrin


Edit: plaatje zichtbaar gemaakt.
Gewijzigd door MaXMhZ op 20-01-2013 11:11
 
MaXMhZ
Ziet er mooi uit, behalve de ping. Is de ping wel onder 10 als rechtstreeks op de Ziggo modem-router gemeten wordt?
 
Black Tiger
Ik wist wel van de MTU maar had nooit gedacht dat een aanpassing het verschil zo groot zou kunnen maken. Goed om te onthouden dus bedankt voor de terugkoppeling!
Greetings, Black Tiger
 
ajacied

Quote

MaXMhZ schreef:

Ziet er mooi uit, behalve de ping. Is de ping wel onder 10 als rechtstreeks op de Ziggo modem-router gemeten wordt?


Nee blijft steeds rond de 20ms hangen,dus dat maakt niks uit maar ben allang blij met de goeie snelheid thnx again voor jullie supportThumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'haal niet mijn snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie