obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
oranje beeld over HDMI met Cisco 8485
Undertaker
Moeskoetie, dit is wel heel kort door de bocht van je om Ziggo zo over 1 kam tescheren.
Nee, het apparaat is niet van hun, zij leveren het wel, en helpt als het apparaat kapot gaat, maar firmware is niet iets wat heel simpel aantepassen is, anders zou iedereen alles kunnen fixen!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
moeskoetie
het is ook kort door de bocht om te stellen dat er een probleem is met de cisco, en de klant dan te zeggen

Als dit het probleem niet oplost, is er helaas sprake van een storing die meerdere klanten treft. Deze problemen zijn bekend en gemeld bij de fabrikant van de Cisco, die dit ter zijner tijd met een firmware-update dient op te lossen. Helaas is dit niet iets wat Ziggo voor u op kan lossen. Excuses voor het ongemak!

dit noem ik kort door de bocht, want die firmware update komt er niet, daar kun je gif op nemen.
2902091737
 
Undertaker
Moeskoetie, heb jij nu gelezen wat hier staat?!? Dit is buiten de schuld van Ziggo om, en ligt dit dus aan de fabrikant van het product, in dit geval Cisco, Ziggo kan hier niks aan doen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
moeskoetie
ja, ik heb zeker gelezen wat hier staat.
hier staat dat ziggo een product heeft geleverd....jaja je leest het goed....ziggo heeft me dit product geleverd, en het is niet goed.
ze geven toe dat de cisco niet zo goed is voor interactieve tv en voor ziggo dus.
maar om dan te zeggen dat cisco het maar moet oplossen....nee dat is kort door de bocht, en waar ik als klant niets mee kan.
lijkt me makkelijk zat.
als provider heeft ziggo, als ze je een recordeer aanbieden wel de plicht om je een apparaat aan te bieden wat compateble is met hun producten.
en als ze dat niet kunnen garanderen, dan moeten ze het niet aanbieden.
2902091737
 
Black Tiger

Quote

ze geven toe dat de cisco niet zo goed is voor interactieve tv en voor ziggo dus.

Ik weet niet dwie dat toegeeft maar het werkt perfekt, sterker nog, ik vind het fijner en beter werken met de Cisco dan met de Humax.
Maar het zou kunnen dat het met bepaalde TV's minder is, dat is me niet bekend.

Quote

hier staat dat ziggo een product heeft geleverd....jaja je leest het goed....ziggo heeft me dit product geleverd, en het is niet goed.

Waar staat dat dan? In jouw geval heb je hem via marktplaats dus geen recht van spreken.
Ga je naar glasvezel ook leuk, als je daarvoor apparatuur op marktplaats koopt (bijv. een modem), ongeacht of het spiksplinternieuw is of niet en het werkt niet naar wens en ligt aan de firmware, dan zal je glasvezel leverancier je ook verwijzen naar de fabrikant van het modem.

Service kun je verwachten als je het product ook van Ziggo zelf krijgt. Klanten die het product van Ziggo gekregen hebben krijgen ook de service die erbij hoort.
Dat is niet kort door de bocht dat is gebruikelijk.

Als jij op marktplaats een nieuwe satelliet ontvanger koopt en je hebt een abonnement bij Canal Digitaal dan gaan die je ook echt niet helpen met een ontvanger probleem van een ontvanger die zij niet rechtstreeks aan je geleverd hebben.

Ik begrijp derhalve je denkwijze ook niet.

Quote

als provider heeft ziggo, als ze je een recordeer aanbieden wel de plicht om je een apparaat aan te bieden wat compateble is met hun producten.
en als ze dat niet kunnen garanderen, dan moeten ze het niet aanbieden.

Dat doen ze ook. Maar niet via marktplaats!Wink
Greetings, Black Tiger
 
moeskoetie
ik weet niet waar je uithaalt dat ik de cisco van marktplaats heb verkregen, want dat is helemaal niet zo.
ik heb de cisco van ziggo bij mijn alles in 1pakket het hoogste....dus.....
Gewijzigd door Black Tiger op 21-03-2013 15:11
2902091737
 
Black Tiger
Excuseer, dat is dan ons beider fout. Dat krijg je als je aan topic stealing doet.Grin
Het is verstandiger om je eigen klacht in een eigen topic te starten, nu wekte je bij mijn collega's de indruk dat je antwoord gaf op de vraagsteller.
En ik was in de veronderstelling dat jij de vraagsteller was.Cool
Maar ik heb zelf ook niet goed gelezen, want ik heb alleen naar het begin van het topic gekeken en niet gekeken naar welke naam daar bij stond. Sorry, was een beetje laat.

Goed. In jouw geval ligt de situatie dan anders dan bij de vraagsteller. Die heeft op marktplaats gekocht dus het is heel redelijk dat Ziggo dan naar de fabrikant verwijst.

In jouw geval werkt dat zo niet.
Ziggo levert de ontvanger en jij neemt een product bij hun af. Het is dan aan hun om je een degelijk product te leveren.
Zit daar dan een fabrieksfout in, dan is het aan Ziggo en niet aan jou, om daarover contact met Cisco op te nemen.
Is het niet op te lossen dan lijkt het mij toch redelijk om je een aanbod te doen om de ontvanger om te ruilen.

Hoe lang heb je de ontvanger al momenteel? Heeft Ziggo jou ook naar Cisco verwezen dan? Misschien dat Webcare hier iets nog kan betekenen?

P.s. ik heb de quote weggehaald, a.u.b. geen hele berichten quoten, dat maakt e.e.a. beter leesbaar.Wink
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Het probleem met het oranje scherm is bij ons bekend en het klopt dat wij dit probleem bij Cisco aangekaart hebben. Zij moeten met een update komen. Voor de update zijn wij helaas afhankelijk van de fabrikant. Het is voor Ziggo en ook voor Cisco natuurlijk onmogelijk om de Cisco ontvanger op alle merken tv's te testen, laat staan dat we het op alle oude modellen welke sinds de introductie van lcd tv's met HDMI ondersteuning kunnen testen. Helaas blijkt nu inderdaad dat er met bepaalde merken en typen tv's (voornamelijk de wat oudere) er een oranje beeld naar voren komt en voor alle duidelijkheid, het gaat dan niet om het oranje beeld welke kort bij het inschakelen te zien is maar om het oranje beeld welke blijft. En ja, dit probleem (in tegenstelling van wat moeskoetie beweert) heeft absoluut wel onze aandacht en zal opgelost worden met een toekomstige update.
Ziggo WebCare Jelle
 
Black Tiger
Het is dus al aangekaart en komt met name bij de wat oudere toestellen voor. Hopelijk wordt het dan snel gefixed.
Ziggo is er in elk geval mee bezig dus dat is een goede zaak.

Bedankt voor de update Jelle!
Greetings, Black Tiger
 
moeskoetie
het gaat niet om het oranje scherm.
de cisco valt vaak gewoon even weg voor een seconde of 3 en komt dan weer terug, of ik ga naar recorder om een programma terug te zien dat ik heb opgenomen, en dan bevriest de prul....en dat doet hij vrij veel.
ook vaak als ik de EPG wil raadplegen, bevriest de prul vaak.
dit mag niet gebeuren.
en als ik dan een mail krijg van een medewerker op mijn klacht om maar het gewone riedeltje af te werken zoals resetten met uitzetten, van stroom af, kaart er pas in als de cisco is opgestart enz enz....dat heb ik al tig keer gedaan.
dus dat is het ook niet.
en wachten op een update van cisco....is wachten totdat de speler uitgedaterrd is, en ik al lang ben opgestookt, want zolang leeft een mens niet.
dus dit is een slecht advies van ziggo.
maar ik lees dat ik maar moet uitzien naar iets anders, want een andere speler aanbieden is er bij ziggo niet bij, of komt niet bij ze op.
2902091737
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oranje beeld over HDMI met Cisco 8485', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie