obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Connectie pc - ubee valt telkens weg
kobus1960
Vraag 1, dat heb je er niet bij verteld. Je gebruikt dus een payserver?
Ook payservers hebben datalimieten namelijk, ik vraag het maar even.

Vraag 2, klopt. Haal even de stekker eruit, paar minuten en terug.
 
Mtricht
Ja, sorry, ik gebruik inderdaad een payserver. Kan niet aan de limiet liggen want na resetten van het modem wordt de download weer hervat en gaat alles gewoon verder.

Ik zal straks nog eens modem proberen te resetten; helpdesk gaf aan dat 10 seconden met pen in resetknop terwijl modem onder spanning staat genoeg moet zijn. Dat heb ik al geprobeerd.
 
kobus1960
Oke, we wachten af.
 
Mtricht
Zojuist het modem met de pen in de reset knop proberen te resetten. Na ca. 10 seconden gaan inderdaad alle lampjes branden en begint het opstarten. Mij valt op dat poorten 1 en 2 tijdelijk gaan branden en dat daarna poort 2 weer uit gaat terwijl er wel 2 netwerkkabels zijn aangesloten. Ook nu wordt er maar 1 poort actief en geen WiFi.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connectie pc - ubee valt telkens weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
Advertentie