obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Humax 5200c geen timer?
Undertaker
Ik zal als ik de mogelijkheid heb vanavond even kijken.

@Kees,

Ow echt waar?! Dan zal ik even me pa bellen dan kan die hem installeren die klaagt steen en been over de slakkengang waarmee de cisco draait.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
veloci
Als het goed is wordt de update automatisch op de cisco geinstalleerd. Tenzij de "automatische update" optie op uit staat.
 
Black Tiger
@Undertaker: Ik heb gekeken bij mijn Cisco, nog niet echt een merkbaar verschil gezien in zappen qua snelheid vond ik zelf. Maar het menu is inderdaad stukken sneller geworden.

Fijn trouwens dat je voor me wilt kijken, doe rustig aan, als die optie er al in zit dan zie ik die kennis toch pas weer komende dinsdag.
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Ik heb even voor je gekeken black tiger, maar ik kon helaas ook geen timer vinden, kan zijn dat ik kippig ben hoor :p
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Black Tiger
Nee lijkt me niet dat je kippig bent.
Als verschillende mensen, die toch wel verstand van ontvangers hebben, de optie niet kunnen vinden, dan kunnen we er toch echt met een gerust hart van uit gaan dat hij er niet in zit.Cool
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Ik ben als het daarom gaat nogal koppig en eigenwijs
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Black Tiger
Dat ben ik nogal eens graag wat zoiets betreft.
En da's best een goede eigenschap. Als je wat koppig, eigenwijs en kritisch bent, dan nodigt dat vaak uit om dingen wat verder te onderzoeken. En dan kom je nog wel eens interessante dingen tegen.
Of ontdek je mogelijkheden die eerder niet bekend waren etc..Smile
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Als iemand tegen mij zegt "het kan niet" dan vind ik bijna altijd wel een manier dat het wel kan :p
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5200c geen timer?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie