obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo heeft wereldprimeur met volledige op cloud gebaseerde interactieve DVB-C TV-dienst
veloci
Ow ik zie nu waar de verwarring ontstaat, u moet dus niet de bovenste en grootste rode knop hebben maar de onderste rode knop. Die AB heeft maar liefst 3 rode knoppen, lekker handig zo'm handleiding Wink
 
johan11941
Bedankt dus dat is de rode knopje, die links zit bij de gekleurde knopje met P.Size.
 
veloci
Juist, die moet u hebben om het interactieve tv portaal te openen.
 
johan11941
Bedankt hij werkt , alleen de uitleg was niet goed door Ziggo.
 
Ziggo doei
Goh jammer dat het niet werkt met een ziggo cam module, wat me uitstekend bevalt, of heeft die inmiddels ook een mogelijkheid om uitzending gemist te kijken.
 
kobus1960

Quote

Als eerste kunnen de duizenden gebruikers van Humax (5100, 5200 en 5300) en Samsung (7140A) en (7140 digitale ontvangers gebruik maken van de nieuwe interactieve dienst. Op termijn voegt Ziggo hier andere apparaten aan toe.


Stond al in de topic start van Zippo. Ik denk zelf dat het niet gaat werken
op CAM modules. De TV's waar die in zitten gebruiken geen Ziggo sofware.
 
Ziggo doei
Oeps daar had ik overheen gelezen, en ik wist niet dat de cammodules geen software van ziggo gebruiken. Het enige wat interessant lijkt is uitzending gemist, maar ach daar valt nu ook goed zonder mee te leven Smile
 
kobus1960
De TV's waar die CAM modules inzitten hebben geen Ziggo
software, dat is het probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo heeft wereldprimeur met volledige op cloud gebaseerde interactieve DVB-C TV-dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie