obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
webmail
pimmeke
Hallo, ik ben uit bittere noodzaak op de webmail van ziggo terecht gekomen.Want ik heb een nieuwe pc.met windows8 en die mail werkt met imap en ziggo werkt alleen nog met pop.Maar nu heb ik dus webmail.en ook mijn man heeft een eigen mailadres.Maar al zijn mail komt in mijn mailbox en op zijn eigen adres komt niks binnen ,Weten jullie hoe dat zit.Bel ik met ziggo dan snappen ze de klacht niet...gr elly
 
briolet
Ik eigenlijk ook niet. wat heeft webmail nu met imap of pop van doen. De een bekijk je in browsers, de andere twee met een e-mail client. En ik ben geen window kenner, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij windows8 een mail client toevoegen die alleen imap ondersteund en geen pop.

Als alle mail naar ze zelfde postbus gaat, dan lijkt het me dat het geen verschillende accounts zijn. Is het tweede mail adres niet gewoon een alias van het andere? Of is ingesteld alle mail naar dat andere adres door te sturen? e.a.a. stel je in op 'MijnZiggo'
 
Black Tiger

Quote

Ik eigenlijk ook niet. wat heeft webmail nu met imap of pop van doen.

Ze gebruiken webmail omdat Elly denkt dat het mailprogramma van windows 8 alleen maar van imap gebruik maakt.
Voor webmail maakt dat niet uit. Webmail kan gebruik maken van imap mail mappen of van het mbox of Maildir forrmaat.
Als Webmail gebruik zou maken van imap, dan zouden gebruikers ook van imap gebruik kunnen maken. Ziggo biedt echter geen imap aan.

Maarreh Elly... welk mail programma gebruik je dan? Want ik ken geen enkel programma op pc wat uitsluitend van imap gebruik maakt.
Dus volgens mij is het gewoon een kwestie van instellingen anders maken.

V.w.b. je andere probleem, het zou er aan kunnen liggen dat je geen echt tweede account maar een alias account gemaakt hebt.
Zonder meer informatie kunnen we daar echter geen zekerheid over bieden.
Greetings, Black Tiger
 
pimmeke
zo zeg dat was een binnenkomer!Ik voel me nu wel erg dom.Om bij het begin te beginnen.Ik wilde gaan emailen via windows live mail.of outlook.Kan allemaal Maar ik heb een abonnement van ziggo .En toen ik dat in wilde stellen kreeg ik de boodschap ziggo ondersteunt geen IMAP dus zoek maar een andere mogelijkheid om te mailen.Zo kwam ik bij ziggo webmail
Het is allemaal best verwarrend.Maar kan iemand me zeggen wat ik het beste kan doen?
Heb intussen door het vele veranderen van mijn wachtwoord van Microsoft ook mijn account geblokkeerd.
Heeft dit alles met elkaar te maken?
n wat kan ik het beste doen.
Wat die adressen betreft,das ook een raadsel.het zijn gewoon de emailadressen waar we al jaren met mailen,op mijn oude pc met outlook express6,maar nieuwe pc en nieuwe mogelijkheden.
help me a.u.b.
 
Black Tiger
Allereerst moet je jezelf nooit dom voelen, dat is nergens voor nodig.
Iedereen heeft ooit moeten beginnen en ook mensen als wij met veel kennis, zijn ooit als beginner begonnen en wisten toen ook niets.
Dom is degene die een vraag heeft en ze niet wil of durft te stellen want die krijgt geen antwoord.
Dus je bent niet dom, want je legt een probleem voor en probeert het opgelost te krijgen.

Dat gezegd hebbende:

Quote

Heb intussen door het vele veranderen van mijn wachtwoord van Microsoft ook mijn account geblokkeerd.

Welk account is geblokkeerd? Van hotmail of van Ziggo of wat?

Als je wilt weten hoe je jouw windows Live mail kunt instellen voor Ziggo, dus met gebruik van pop mail dan kun je hier eens kijken.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...live-mail/
Daar wordt uitgelegd hoe je dat kunt doen, voorzien van afbeeldingen, zodat het eenvoudig te begrijpen is.

Laat gerust weten of het daarmee lukt!
Greetings, Black Tiger
 
pimmeke
hallo.
Ik heb windows live mail gedownload.Maar krijg daar steeds de melding waar ik op vastloop.Uw account is geblokkeerd omdat er te veel aanmeldpogingen met een onjuist emailadres of wachtwoord zijn geweest.Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.Hoe kom ik daar vanaf?Dit bedoelde ik met een geblokkeerd account.Wat en hoe kan ik dit verhelpen?
 
briolet
Als je al een mooi werkend mail account hebt kun je ook de ziggo mail laten doorsturen. Ik laat ook al mijn ziggo mail doorsturen naar het mail adres dat ik van mijn werkgever heb. Dan krijg ik alles centraal binnen en via regels in mijn mail programma gaat al die mail direct naar mijn private inbox.

Webmail zelf vind ik lastig omdat het extern opgeslagen is, maar het grote voordeel is natuurlijk dat je er vanaf overal bij kunt. Mijn hoofd account is ook een pop3 account, maar het heeft ook webmail toegang.
 
Black Tiger

Quote

Dit bedoelde ik met een geblokkeerd account.Wat en hoe kan ik dit verhelpen?

Ik neem aan dat je bedoeld dat je die melding krijgt als je jouw Ziggo account probeert in te stellen?

Daar zul je even voor naar de Ziggo helpdesk voor moeten bellen.
Greetings, Black Tiger
 
pimmeke
nee ik bdoel het account voor windows live mail.
gr...
 
kobus1960
Ga op onderstaande site verder met het heropenen van je account.

https://account.live.com/ResetPasswor...1362665466 (klik)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
pdf printen in webmail Instellingen software : 3 14-12-2018
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail Storing : 18 07-11-2015
webmail nwe software - conversatie-view? Klacht over Ziggo : 10 22-03-2015
ziggo webmail Algemeen : 4 13-10-2012
webmail ophalen windows vista Algemeen : 4 22-05-2012
Advertentie