obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
DRAMA: overstappen op alles-in-1
kobus1960
Street view loopt in NL v.w.b. mijn woonplaats 4 jaar achter.......... Sad
Voor mij te checken op de datum af, stond er niet bij stil tot deze post.
 
Undertaker
In mijn straat meer, want onze oude panda staat er zelfs nog in en die is al heeeeeel wat jaren weg!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
briolet
Ik heb gisteren nog wel gezocht naar de datum van de Street View fotos, maar die stond er niet bij. In de lucht fotos staat altijd linksonder wel de datum van het kaart materiaal.

Open ik nu met Google Earth op mijn laptop en ga daar na street view, dan zie ik wel een datum van de fotos. Voor Zwolle centrum is dat dus juli 2009.

mijn beide beide computer zijn macs, maar wel met een verschillende versie van het besturing systeem. Als ik in beide Gooble Earth versies vraag om naar nieuwere versies te zoeken krijg ik steeds de melding dat er geen nieuwere versie beschikbaar is. Maar bij de een is dat een 6.1 versie uit 2011 en bij de andere een 6.2 beta versie uit 2012. En bij de 'release' opmerkingen lees ik dat ze ook al met een versie 7 bezig zijn.

Blijkbaar heb je versie 6.2 of groter nodig om ook in Street View de datum van het beeldmateriaal te zien.
 
Monteur_kees
Ziggo Studio Utrecht

Lange Viestraat 2a
3511 BK Utrecht
Telefoonnummer: 088 717 7010
Emailadres: ziggostudio.utrecht@ziggo.nl
Meer info: Openingstijden


Dit zijn de adressen ( ziggo studio`s ) staan op de website van ziggo Smile

Ziggo Studio Den Haag

Venestraat 41
2511 AR Den Haag
Telefoonnummer: 088 717 7020
Emailadres: ziggostudio.denhaag@ziggo.nl
Meer info: Openingstijden


Ziggo Studio Zwolle

Diezerstraat 40
8011 RG Zwolle
Telefoonnummer: 088 717 7000
Emailadres: ziggostudio.zwolle@ziggo.nl
Meer info: Openingstijden en routebeschrijving


Dit zijn de adressen van de Klantenbalie
Bezoek de Klantenbalie bij u in de buurt:

Mathildelaan 83-85 in Eindhoven
Winschoterdiep 60 in Groningen
J. Duikerweg 1 in Heerhugowaard
Atoomweg 100 in Utrecht
Spaarneplein 2 in Den Haag (ingang aan Dintelstraat)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

blabla schreef:

Ik ben vanmorgen weer op het bezoekadres geweest. Daar kun je wel wat uitleggen en nu heb ik dus wel weer tv op 3 decoders en als t goed gaat hou ik dat ook( sorry beetje sceptich nog na de week)
Het servicenummer a 10ct per minuut is werkelijk een drama. Je komt in het menu en na een paar minuten krijg je pas iemand aan de lijn als het niet druk is anders word je na een paar minuten gewoon verzocht later terug te bellen.
Ik heb 2x een half uur aan de telefoon gezeten met ook nog iemand die steeds alles aan iemand anders moest gaan vragen. Ppppfff...... je word steeds in de wacht gezet dan met een liedje.
Ik hoop nu dat mijn tv het blijft doen t weekend en dat 12 maart alles goed verloopt en dat ik daarna nog internet,tv en ook telefoon heb.
Duimen maar Think


Mocht er nog iets aan de hand zijn, dan mag je mij een PB sturen met je postcode+huisnummer, dan kijk ik hoe we het op kunnen lossen.
Ziggo WebCare Jelle
 
blabla
Afgelopen dinsdag alles geinstalleerd. En het werkt allemaal zoals t moet!!!
Met dank aan de Ziggo Helpdesk in de Dintelstraat te Den Haag.
Ook moet ik zeggen dat de Ziggo-Webcare zn steentje heeft bijgedragen.
Daar heb je via Twitter snel antwoord op al je vragen. En als t nodig is kunnen ze ook helpen.
Pppppffffffffffffffff..............t was een hele bevalling maar ik ga nu niet meer klagen Bye-happy
 
kobus1960
En dank voor de feedback! Clap
 
Undertaker
Mooi dat het allemaal uiteindelijk gelukt is!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DRAMA: overstappen op alles-in-1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Ziggo komt met nieuwe Alles-in-1 bundel, Bundelkiezer Ziggo nieuws : 1 15-10-2014
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Advertentie