obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Firmware Ubee EVW320b versie 9.9.5007
wmd

Quote

Undertaker schreef:

Ik heb net even mijn modem geupdate, en bij stond die automatisch op High, maar komt omdat alle instellingen gewist waren ( wat normaal is na een 30 / 30 / 30 reset ) Backup eroverheen gegooid en weer klaar.


En dan kun je ook mailen over poort 587 in high mode of ga je met de backup terug naar low, waar geen enkele poort restrictie bestaat?

Het probleem is nl. niet dat ik het niet werkend krijg, maar dat ik geen invloed heb op de restricties. Het is een beetje alles of niets, omdat het modem van andere poorten uit gaat dan die bij Ziggo gebruikt worden.
 
Undertaker
Ik heb mijn modem settings gebackupped met low firewall settings, ik heb een leuk firewall systeem staan (hardware matig en softwarematig) dus ik vind dat het modem dat niet hoeft tedoen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware Ubee EVW320b versie 9.9.5007', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Advertentie