obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging
Hikmet24

Quote

Black Tiger schreef:

Overbodig wil ik het niet noemen, als Glasvezel er niet gekomen zou zijn, dan zouden die snelheden bij de kabel nu ook niet zo snel achter elkaar flink opgehoogd zijn.

Dus het is gewoon goed om er een gedegen concurrent bij te hebben.Smile


hahah nu lach ik kpnnetje met zijn glasvezel nog harder uit.. , stabiel glasvezelverbinding ,belofte snelheid waarmaken en op tijd alles aanleggen en aansluiten is bij kpn mutsen gewoon onmogelijk. En het is nog overdreven duur ook. Ik zal niet de enigste zijn die kpn op dit moment hard uitlacht.... dingen beloven die ze niet waar kunnen maken echt triest... Ik raad zelf mensen in me omgeving aan om bij ziggo te komen en te kunnen genieten van een stabiele verbinding en van een belofte downloadsnelheid. Ik kan 1 ding over Ziggo zeggen ik ben nog steeds dik te tevreden, en nu denk ik zelfs waarom ben ik niet eerder overgestapt Grin Grin Man kabel veegt gewoon de vloer aan met glasvezel..
Op dit moment moet er een wonder voor glasvezelbadmutsproviders gebeuren zodat ze in één klap kabel kunnen uitschakelen .. en dat zie ik voorlopig zeker niet gebeuren!
 
Black Tiger

Quote

Ik zal niet de enigste zijn die KPN op dit moment hard uitlacht.

Zeker weten van niet, ik lach wel met je mee.Grin
Maar ik heb dan ook nooit een KPN abo gehad, gewoonweg omdat die altijd te duur waren vergeleken met andere providers.

Ik zie de Glasvezel nog wel goed en stabiel worden. Een kennis van me heeft ook een glasvezel abo (nee inderdaad niet van KPN) met 500mbit en die lacht momenteel nog iedereen uit en da's bij hem rete stabiel.
Straks zal ie echter wat minder hard lachen als kabel dat ook heeft. Achja, dat internet blijft toch iets leuks.
Ik heb de tijd van internet op 14k4 nog meegemaakt, dan ben je met 8mbit al blij eerlijk gezegd.Cool
Greetings, Black Tiger
 
Hikmet24

Quote

Black Tiger schreef:

Quote

Ik zal niet de enigste zijn die KPN op dit moment hard uitlacht.

Zeker weten van niet, ik lach wel met je mee.Grin
Maar ik heb dan ook nooit een KPN abo gehad, gewoonweg omdat die altijd te duur waren vergeleken met andere providers.

Ik zie de Glasvezel nog wel goed en stabiel worden. Een kennis van me heeft ook een glasvezel abo (nee inderdaad niet van KPN) met 500mbit en die lacht momenteel nog iedereen uit en da's bij hem rete stabiel.
Straks zal ie echter wat minder hard lachen als kabel dat ook heeft. Achja, dat internet blijft toch iets leuks.
Ik heb de tijd van internet op 14k4 nog meegemaakt, dan ben je met 8mbit al blij eerlijk gezegd.Cool


Dan heeft je kennis (nog) geluk ja.. laat hem maar nog lachen zal niet lang duren voordat kabel dat snelheid haalt. In het verleden werd het beweerd dat 200 Mbit/s de max, is voor kabel, als ik zo hoor over kabel dan is 200 mbit/s zeker niet de max. misschien 500 ook niet. Ik ben wel nieuwsgierig wanneer kabel de limit bereikt.. je brengt oude herinneringen bij me op. Ik weet nog de tijd dat ik met een isdn-verbinding verbinding maakte met het internet .. 56kbit/s ( 8 kb/s) maar dat was ook een heel biezonder moment. dat geluid wat je hoorde wanneer je een verbinding via het isdn maakte. Geweldig :-) wanneer je dat mooie melodie hoorde wist je dat je goede verbinding had met het internet ;-)
stiekem mis ik die tijdperk wel.. Met Windows 3.11 / 3.1 of DOS achterde pc.. liever gezegd een joekel kan een pc ,gewoon super Grin En kijk nu worden de pc's ouderwets en komt tablets in zijn plaats met een zeer snelle internet verbinding.. nu praten we over 50 100 of 500 mbit/s net alsof het de normaalste zaak van de wereld is Grin
 
Black Tiger
Aha, jij komt ook uit die tijd... ja ik mis hem ook wel.
Ik had een BBS en vond ISDN prachtig, scheelde enorm in telefoonkosten (werd per seconde afgerekend, analoog nog per minuut), dus die korte echomail verbindingen werden opeens goedkoper.
En ik kon gemakkelijk multinode draaien en een fax nemen en gewoon telefoneren met 4 nrs. heerlijk.
Achja, is net als met pc's. Voor het BBS kocht ik een 170 MB Connor hd voor 600 gulden, was ook nog 100 piek goedkoper dan normaal.
Kreeg je noooooit vol dacht je, anderen hadden max. 100mb. En nu zitten we al gemakkelijk over 1 TB te praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Smile
Achja... af en toe heb ik ook wel heimwee naar die tijd, was best gezellig.
Greetings, Black Tiger
 
Justin23
http://tweakers.net/nieuws/89651/comcast-toont-kabelverbinding-met-downloadsnelheid-van-3gbit-s.html
 
Black Tiger
Slik! Clap
Greetings, Black Tiger
 
kezeltje

Quote

Ik weet nog de tijd dat ik met een isdn-verbinding verbinding maakte met het internet .. 56kbit/s ( 8 kb/s) maar dat was ook een heel biezonder moment. dat geluid wat je hoorde wanneer je een verbinding via het isdn maakte. Geweldig :-) wanneer je dat mooie melodie hoorde wist je dat je goede verbinding had met het internet ;-)
stiekem mis ik die tijdperk wel.. Met Windows 3.11 / 3.1 of DOS achterde pc.. liever gezegd een joekel kan een pc ,gewoon super Grin En kijk nu worden de pc's ouderwets en komt tablets in zijn plaats met een zeer snelle internet verbinding.. nu praten we over 50 100 of 500 mbit/s net alsof het de normaalste zaak van de wereld is Grin


Ik had ook een ISDN-aansluiting, maar altijd met 64kb/s en altijd zonder geluid (ik had ook geen modem).
En binnen een paar seconden verbinding.
Met upscaling kon dat 128kb/s worden, maar dan kon je niet meer bellen over ISDN.

73.
Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Snelheidsverhoging 01-07-2013 Snelheid : 68 30-08-2013
Snelheidsverhoging 2012 Ziggo Gebruikers Groep : 17 13-05-2012
Na snelheidsverhoging draadloos instabiel WiFi, draadloos netwerk : 6 25-07-2010
Advertentie