obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Klachten ziggo internet verandering laden sites
Black Tiger
Zo bijzonder is die firewall ook niet, ik heb hier ook de hele firewall uit staan omdat er anders vertragingen en gekke dingen danwel vertragingen optreden.
Een router hoort eigenlijk ook geen firewall te hebben alhoewel die er tegenwoordig wel vaak in zit.
Maar het is beter om meteen te zien of en zoja wat er gebeurt en dat bereik je door een firewall op je pc te gebruiken.
Afhankelijk van de gewenste veiligheid kan dat windows firewall zijn of andere zoals ZoneAlarm, Comodo, etc. etc.

Maar het is natuurlijk wel opvallend als er in een bepaald postcodegebied dingen gebeuren juist nadat er werkzaamheden zijn uitgevoerd, misschien dat Webcare eens na kan gaan welke werkzaamheden er zijn gedaan en of dat invloed kan hebben? Evt. een oplossing bieden?
Greetings, Black Tiger
 
tonio
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Kan het zijn dat een van de werkzaamheden het updaten van firmware was?
 
briolet

Quote

Nu is het opvallende dat ik in dezelfde plaats woon (postcode 9731HG) en de problemen ook ineens begonnen nadat Ziggo werkzaamheden had uitgevoerd (in de nacht van 23 op 24 april).

Elders las ik ook van deze problemen met haperende internet paginas en bijna alle klagers kwamen uit Groningen en het begon na de werkzaamheden.
 
psychoindecent
Mijn probleem is nog niet helemaal 100% opgelost. Mijn internet werkt opzich wel
Weer goed echter soms gaat het laden nog wat trager als voorheen. Ik blijf het raar vinden.
Ik heb zelf niet echt goed zicht op of het problemen kan geven als je de firewall op off zet...
 
briolet
Ik lees hier dat het probleem in de firmware update zit en Ziggo die al weer gecancelled heeft. Blijkbaar is het voldoende om het modem nogmaals te reseten om weer een beter werkende firmware te krijgen.

Ik ben wel nieuwsgierig naar de versienummers. Dus kijk voor de zekerheid eerst naar de firnware versie. Dan weet je ook direct of resetten een nieuwe laad. (Kun je natuurlijk ook aan de duur van de reset zien)
 
Chou2
Beste allemaal in dit topic,

Ik wilde graag reageren aangezien ik ditzelfde probleem ook al enige dagen heb. Mijn websites laden ook niet, overigens heb ik met het gamen/downloaden geen last van onderbrekingen in de snelheid/connectie met internet. Het probleem lijkt zich alleen voor te doen m.b.t. het laden van websites.

Erg vervelend allemaal.
Mijn postcode is overigens 9732, ik zit dus erg dichtbij de topic starter.

Afgelopen week al 3 dagen op een rij contact gehad met ziggo (1200). Helaas de laatste keer doorverwezen naar een betaald nummer van ziggo (65cpm). Daar heb ik dus geen geld voor.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem op moet lossen? En/of hoe hebben jullie het precies opgelost?

Volgens de telefonische helpdesk was er namelijk niemand in de buurt met dezelfde klachten en hadden ze nog nooit van mijn 'vage klachten' gehoord.

Mijn pogingen om het probleem te fixen mochten niet baten. Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen.

My fingers are crossed,
Mieke
 
psychoindecent
@ Briolet, hoe kan ik mijn modem zo resetten dan?
 
briolet
resetten door hem ca 10 seconden stroomloos te maken. Bij een herstart wordt altijd eerst gekeken of er een nieuwe firmware is.
 
tonio
Briolet, bedankt voor je hulp. Je link naar het andere forumdraadje werkt helaas niet. Jammer, want dan zou ik misschien kunnen zien wanneer Ziggo de correctie uit heeft gevoerd. Resetten heb ik namelijk de laatste dagen al een keer of drie gedaan op zoek naar een oplossing.
Maar ga het morgen of zo wel even uitproberen.
 
Black Tiger
In de link waar Briolet naar verwijst staat geen tijd of datum.
Het onderwerp zelf is van vandaag. Het zou dus kunnen dat de firmware vandaag pas aangepast is.
Briolet schrijft echter ook iets van teruggetrokken, kan dus best zijn dat de update weer geannulleerd is, dat kan hij misschien het best zelf even uitleggen hoe dat bedoeld is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachten ziggo internet verandering laden sites', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie