obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
port forwarden minecraft server lukt niet
Black Tiger
Ja maar ik had het over het instellen van het statisch ip adres van je pc.
Als ipconfig doet in een command prompt dan kun je zien of het goed staat.

Als je het ip adres wat bij gateway genoemd staat in je browser in typt moet je in de router terecht komen, dan staat het goed.
Greetings, Black Tiger
 
GoldMiner1
Ja dat is het geval, bij die instructies stond namelijk ook als eerst over een statisch ip aanmaken.
 
Black Tiger
Kun je een screenshot maken van de forward in je router?
Staat in je router misschien iets van beveiliging, aan bijv. "block anonymous WAN requests" of iets in die geest?
Greetings, Black Tiger
 
GoldMiner1
Ik kon niks vinden over "block anonymous WAN requests" dus heb ik ook maar een screenshot van de security pagina toegevoegd. Bij advanced security staat alleen iets over DDos protection wat op het moment uit staat.

http://i41.tinypic.com/6gwhhz.jpg
http://i44.tinypic.com/3576e.jpg
 
Black Tiger
Het eerste screenshot ziet er goed uit.
De SPI firewall kan ook roet in het eten gooien, je kunt eens proberen als je die uit zetten.

En wat onder "advanced security" zit is me niet bekend.

Misschien is het een idee of tijdelijk alle beveiliging even uit te zeten om te zien of het dan werkt. En van daaruit stuk voor stuk weer de beveiliging aan te zetten totdat hij het niet meer doet. Dan weet je wat het probleem veroorzaakt.

Vermits de forward wel werkt als alle beveiliging uit is. Als ie dat niet doet dan is er een ander probleem. In dat geval zou ik het zo vlug ook niet weten aangezien alles goed lijkt ingesteld.
Greetings, Black Tiger
 
Monteur_kees
Is NAT ook ingeschakeld ???
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
GoldMiner1
Ja, NAT is ingeschakeld. Dat van Black Tiger ga ik morgen proberen als iemand van mijn vrienden online zijn.
 
DreStyle
probleem middels opgelost ?

anders weet ik een oplossing !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port forwarden minecraft server lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie