obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Tv app inloggen lukt niet meer
kobus1960
Ja is een idee, jouw Apple met een ander account inloggen.
Als dat wel werkt, ben je klaar. Dan heb je zekerheid.
Ziggo app verwijderen, nieuw erop, proberen maar.
 
Hugo1980
Nou heren, ben geen steek verder gekomen bij de helpdesk, behalve dat hij zei dat het een bekend probleem is waar ze mee bezig zijn, blijf het proberen zei hij, nou ja wachten maar....
 
Jeekaa
Raar probleem. Het lukt ook niet meer op mijn iPhone. D ipad van mijn dochter is hetzelfde ziggo account als de mijne.
Het lijkt in een app of Apple account te zitten. De ipad en iPhone hebben hetzelfde Apple account en mijn dochter heeft een andere. Het nadeel van hetzelfde apple account is dat de Appa op beide apparaten worden gesynchroniseerd. Hoe kun je zien welke Apps het laatst geïnstalleerd zijn?

Verder op onderzoek....( ben wel blij dat ik niet de enige ben:-))
 
Hugo1980
Das raar idd. Ik heb gisteren de ziggo tv all opnieuw geïnstalleerd op mijn ipad en dat lukte om in te loggen, het blijft dus alleen bij mijn iphone. Wel gek dat bij jou nu 2 apparaten de app niet werkt...zou maar is bellen, ben benieuwd
 
Kuijth
Dus het is een bekend probleem bij ziggo?
Dan hoef ik niet meer verder te klooien.
 
Kuijth
Probeer het zojuist nog een keer en verbazing alom, de app doet het weer. Geen idee wat de oorzaak is geweest. Alleen jammer dat ik hierdoor mijn data kwijt ben. Waarschijnlijk is het niet handig om de badkuip terug te zetten ?
 
Jeekaa
Nou ja! Die van mij doet het ook ineens weer!! Dat is erg bijzonder en ik heb er niets afgegooid!! Bijzonder verhaal dit....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv app inloggen lukt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie