obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Kan geen wifi-apparaat vinden
eedwin
Is een Goodwe ss3000
En met de app. Ezviewer kan ik dan meekijken via internet.

De omvormer behoort via wifi contact te maken met mijn router en zo de gegevens naar het internet te sturen.
Instellen van de omvormer gaat normaal met een laptop. Die ik niet heb. Maar kan wel inloggen met mijn iPhone.
Alleen "ziet" mijn modem de omvormer niet.
Maar morgen als de zo'n schijnt stel ik het andere ip adres in.

(De omvormer werkt alleen als er daglicht op de panelen komt)
 
eedwin
Het is opgelost !!

Ik had de instellingen uiteindelijk tog goed staan.
Alleen stond op de server van Goodwe zelf iets fout ingesteld.
Door een heel vriendelijke man via de email geholpen.

Nu kan ik via de app EzViewer mijn installatie in de gaten houden.

Iedereen alsnog bedankt met he meedenken !!

Topic kan op slot.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen wifi-apparaat vinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie