obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Vergoeding extra router / repeater
briolet
Ik vind het een vreemd verhaal. Als mensen met een slecht signaal, geld krijgen voor een extra wifi zender, dan moeten zeker de ca 1 miljoen ziggo abonnees die nog steeds een modem-only hebben, ook een vergoeding krijgen voor het geheel niet hebben van wifi. Ze betalen nml. hetzeldfe geld als deze nieuwe mensen. En juist oude abonnees moet je goed behandelen.

Nu lijkt het alsof ziggo het geld dat ze op deze oude abonnees uitsparen, als bonus aan de nieuwe abonnees uitbetalen. Dat zou een reden zijn om Ziggo op te zeggen. Ik heb al een ruim een jaar een glasvezel in de meterkast, dus moet ik die eens laten activeren bij één van de isp.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vergoeding extra router / repeater', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws : 1 03-04-2017
Advertentie