Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Pagina 2 van 2: 12
|
Met 24 jaar schijn je geen trouwe klant te zijn.
|
|
briolet |
Geplaatst op 19-04-2014 18:18
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Dat is een interessante situatie. Op de website staat slechts: Quote De Interactieve HD ontvanger kunt u gratis gebruiken. Voor de huur van de Interactieve HD recorder brengen wij eenmalig een bedrag van € 49 in rekening. Na 2 jaar wordt de ontvanger/recorder uw eigendom. Daar, nog in de pdf met actievoorwaarden, staat zelfs niets over terugsturen. Maar als je iets huurt neem je impliciet aan dat het terug moet als je de huur beëindigt. Alleen in de begeleidende brief wordt expliciet iels over terugsturen geschreven. Maar nergens iets hoe je de huur van 49.- moet interpreteren bij voortijdige opzegging. Het gaat wel om een actie die nog tot 25 mei loopt. Na die tijd kunnen de voorwaarden veranderen. Een zin in de actievoorwaarden is wel heel complex geformuleerd: Quote Uitgezonderd van bestaande abonnees met TV+Internet of Alles-in-1 van Ziggo of abonnees die in de afgelopen 6 maanden Alles-in-1 of TV+Internet van Ziggo pakket hadden, kan elke Ziggo abonnee gebruik maken van het TV+Internet actieaanbod. Ongeacht of er alleen televisie wordt afgenomen van Ziggo. Alle ziggo abonnees komen dus in aanmerking. Maar vervolgens staan er uitzonderingen in waardoor > 75% van de Ziggoklanten weer uitgesloten wordt. Dan slaat de zin "alle ziggo abonnees", nergens op. In elk geval worden de meeste huidige abonnees toch uitgesloten voor deze voorwaarden. Dus dat ik toch mee mocht doen is de vrijheid van Ziggo om van deze eisen af te wijken. Het kan best zijn dat ze naar de lokatie kijken voor extra aanbiedingen omdat ik in een plaats woon waar vrijwel iedereen glasvezel in de meterkast heeft. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 19-04-2014 21:11
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2861 Lid sinds: 07-04-2011 |
Quote Uitgezonderd van bestaande abonnees Dat is niet eens correct Nederlands. Dat zou moeten zijn "Uitgezonderd bestaande abonnees" of als ze het "van" willen gebruiken dan had het moeten zijn "Met uitzondering van bestaande abonnees". Foei Ziggo! Van een zo'n groot bedrijf mag je toch beter verwachten. Quote Maar vervolgens staan er uitzonderingen in waardoor > 75% van de Ziggoklanten weer uitgesloten wordt. Feitelijk gaat het hier geheid om een nog grotere (taal)fout dan de vorige. Ze bedoelen uiteraard klanten die de afgelopen 6 maanden nieuwe abonnee zijn geworden of de afgelopen 6 maanden overgestapt zijn. Dat is slechts een klein percentage, bij lange na geen 75%. Maar gezien de wijze waarop het geschreven wordt klopt er geen barst van. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Met 24 jaar schijn je geen trouwe klant te zijn.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi | Eigen netwerk | : 9 | 20-09-2020 |
Advertentie