obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi hotspots android 4.1.2 (sony xperia)
helmavantol
Tja, ik zit nu weer op ziggo te wachten. Hebben jullie het de laatste tijd nog geprobeerd? Ik weet nl. dat Ziggo wel bezig is geweest met het verbeteren van de hotspot, dus misschien dat het nu wel werkt? Ik heb het nog niet geprobeerd. Ik heb nu weer andere problemen met mijn Sony SP, waarvan ik eigenlijk wel benieuwd ben, of jullie dat ook hebben. Sinds de allerlaatste update van android 4.3 gebeurd het regelmatig dat als ik bijvoorbeeld bezig ben met Candy Crush(spelletje), dat die dan even niet reageert, en de verlichting van mijn scherm ineens langzaam donker wordt, en dan weer aanschiet, heel irritant!! Als antwoord geven ze dan bij Sony, dat ik een updateherstel moet doen via de updateservice van Sony. Ik heb dit programma wel gedownload, maar ik heb er gewoon géén verstand van, dus durf dit niet te gebruiken. Ik heb al een paar keer gevraagd, of als ik dat doe, of ik dan alles kwijt ben, maar het enige wat ze roepen is dat ik een back up moet maken, maar geven géén antwoord op mijn vraag, of ik alles kwijt ben!

Bovendien zijn we vorige week naar een concert geweest, en heb ik een filmpje gemaakt. Het enige wat ik hoor, als ik dit afspeel, is een hoop geruis, het is niet om aan te horen!!! Hebben jullie dit ook?

Ik heb echt enorm veel spijt, dat ik voor de Sony heb gekozen. Mijn man heeft een xperia T. Die heeft al die problemen niet. Volgende keer neem ik toch weer een Samsung.
 
tinnie-53
ik zit me nog steeds af te vragen hoezo ik geen ziggo hotspot kan krijgen op mijn tablet .
het antwoord zal ik waarschijnlijk nooit krijgen .
waar zitten die ziggo hotspots in godsnaam ?
ik heb dat tablet nu al bijna 1 maand en heb er nog totaal niets mee kunnen doen dan *proberen*
tot overmaat van ramp krijg je van ziggo (netjes hoor) een envloppe in de bus met *wifi hotspots is verbeterd* en*BUITENHUIS!! ja je leest het goed ! supergoed internet*
en dan pasjes met je wachtwoord en inlognaam .
als het niet zo zielig was zou ik ermee lachen , ik bekijk dat wachtwoord...denk dat herken ik niet....log in op mijn ziggo (met mijn pc) en zie dat daar een heel ander wachtwoord staat bij de ziggo hotspot dan op dat pasje wat ze me sturen ..
de inlogcode klopte dan gelukkig wel nog

hoe moeilijk kan je het een jarenlange klant eigelijk maken vraag ik me af?
 
kobus1960
Ik wil dit wel kort samenvatten, WiFi wordt overschat.
Het is veel te druk in WiFi land. Ook voor Ziggo.
Als je hier al leest hoeveel mensen binnenshuis een
probleem hebben........., zo zie ik het, meer niet.
 
helmavantol
Hallo, daar ben ik weer,

Inmiddels staat het merk Sony wel op ziggo hotspot-uitleg. Nu heb ik het weer een keer geprobeerd. Moest eerst naar de browser op mijn telefoon, Daar moest ik een pincode verzinnen voor een ziggo-certificaat. Heb ik gedaan. toen alles ingesteld volgens de richtlijnen. Ook gelukt. Hij gaat ook verbinden(waarschijnlijk met de hotspot van de buren, want wij zijn nog geen hotspot). En ja hoor er staat:verbonden. Dan ga ik weer verbinden met ons eigen netwerk. Nu staat die erin. Maar ja, als ik nu weer verbinden druk, dan geeft die weer:authentificatieprobleem!!! Ligt het nu aan mij, of werkt het nog niet?!!! Ik heb het nog niet geprobeerd, als ik bij onze wifi uit de buurt ben, en ergens anders ben met wifihotspot. Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik wordt hier echt erg moe van.......
 
helmavantol
Ik denk helaas sat je gelijk hebt.....ik geef het op....zelfs bij mijn zoon, die samsung heeft, is soms ineens de wifihotspotcode eruit, terwijl het altijd goed werkte.....
 
Annergy
Sinds de update van mijn Xperia Z naar 4.4.4. werkt WIFI Spots! :-)
 
helmavantol
DAt is mooi, maar ik heb nog géén bericht ontvangen, dat ik mijn telefoon (sony experia SP) kan updaten naar 4.4.4. Ik heb het opgeven doe er niks meer mee. Mijn volgende telefoon wordt géén sony meer, al zijn we qua televisie wel tevreden over Sony. Ik denk dat ze moeten stoppen met telefoons maken, of zorgen dat alles werkt. Mijn scherm gaat nog steeds af en toe het licht zachter en dan weer aan. Erg irritant. Weten ze van Sony ook niet te beantwoorden. Ja, ik moet hem dan resetten, maar dan moet ik alles weer opnieuw instellen, en daar pas ik voor!
 
Yalbinus
Nog eens een update.
Door een kapot ziggo modem toch weer geprobeerd om via wifispots verbinding te maken en nu werkt het wel.
Of er nu wat gewijzigd is bij Ziggo, waardoor het nu werkt, of doordat ik vlak daarvoor de app swift wifi heb geïnstalleerd?? Ik weet het niet. Maar bij mij werkt het nu in elk geval.
Nu nog op het nieuwe modem wachten van Ziggo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi hotspots android 4.1.2 (sony xperia)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie