obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Stijging Ziggo tarieven per 1 april 2014
Black Tiger
Tja dat is zo'n Chinees ding. Zou goed kunnen zijn maar heb er geen ervaring mee. Dat zou eens iemand moeten bekijken.
Bij de Fritz is vanalles mogelijk, heeft ook een app maar daar heb ik men niet op toegelegd, dus geen idee wat die kan.
Intern doorverbinden is er ook mee mogelijk, vermits je toestellen dat aan kunnen. Ik heb er zelfs een telefooncentrale aan hangen.Smile

Het heeft zoveel opties. Maarja, qua prijs kan het natuurlijk niet tegen zo'n bridge op waar jij het over hebt.

Een Linksys SPA3102 voip gateway is ook een goed alternatief. Kost 65 euro nieuw.
Greetings, Black Tiger
 
mistrix
Moet even heel eerlijk zijn dat ik de onduidelijke tariefverhoging niet goed beoordeeld heb...

Voor de duidelijkheid wij hebben VolopBellen Altijd dus 9.95 per maand
Hiervoor belde je gratis naar ziggo klanten en niet ziggo klanten en betaalde je voor mobiele nummers.

Om een lang verhaal kort te maken in het VolopBellen Altijd pakket vervalt het Internationaal gratis bellen en worden de mobiele nummers aan het pakket toegevoegd om hier gratis naar te bellen.
Voor mij is het jammer : ik deed 125 internationale gesprekken met een totaliteit van 883 minuten wat neerkomt op een verhoging van ongeveer 91 euro op jaarbasis, mobiele nummers bel ik bijna niet.
Daardoor heb ik persoonlijk hier geen voordeel bij.

Het valt al met al dus toch mee.

Gr.
Rick
 
Black Tiger
Ik vind het niet meevallen. Naar eigen klanten bellen is bij andere providers die bellen leveren ook nog altijd gratis. Het is immers intern voip verkeer en kost ze zo goed als niks.
Het is eerder belachelijk om iets van bellen naar 06 er gratis bij te doen en daar vervolgens alle klanten voor te laten betalen, incl. die wat niet bellen.
Dus ik ben er nog steeds niet blij mee.
Greetings, Black Tiger
 
mistrix
Beste Black Tiger,

bij Ziggo blijft het in de VolopBellen Altijd bundel ook gratis het wordt nu gratis bellen in heel nederland naar vast en mobiel en betalen voor het buitenland.
Gewijzigd door mistrix op 12-02-2014 15:18
 
Black Tiger
Best Mistrix.
Dat klopt inderdaad, maar dat is dan ook de enige bundel waarbij dat nog van toepassing is. Het loont zich niet de moeite (althans voor veel mensen niet) om daar een VolopBellen Altjid bundel voor te gaan nemen a 9,95 per maand.
Ben met Voipbuster stukken goedkoper uit.

Daarnaast is die wijziging belachelijk, omdat elke Ziggo abo op hetzelfde voip netwerk zit en intern bellen op een voip netwerk kost net niks. Dus ze brengen alle abo's, behalve de Volop Bellen Altijd mensen, onnodig kosten in rekening.
Naast dus al de gewone tariefverhoging van een euro per maand.
Ze hadden dit dus rustig kunnen laten wat het is. Maar ik durf te wedden dat ze het zo doen om mensen te pushen zo'n volop bellen altijd abo te nemen.

De enigen die van alle tariefwijzigingen profiteren zijn mensen die vaak 06 nrs. bellen.
Greetings, Black Tiger
 
mistrix
Ja je hebt gelijk die euro meer per maand is de reinste afzetterij ....... 1,9 miljoen ziggo klanten .... 24 miljoen extra bij de al grote winst die ze hadden.
Dat zijn weer geweldige cadeautjes voor de nieuwe generatie klanten, ik kreeg enkel een draadloze modem in bruikleen, verder nooit iets van hen 'gekregen'
 
mesa57
24.000.000 extra - 23.999.900 gestegen kosten = 100 euri winst Wink
 
Black Tiger
Mesa jij bent een grappenmaker. Dat is wat Ziggo er graag van zou willen maken maar zo hoog zijn de gestegen kosten bij lange na niet.
Het is gewoon zo dat nu iedere abonnee gaat meebetalen aan het gratis kunnen bellen naar 06 nummers voor volop bellen klanten.
Ja zo kan ik ook kosten laten stijgen.Sad
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960

Quote

Het is gewoon zo dat nu iedere abonnee gaat meebetalen aan het gratis kunnen bellen naar 06 nummers voor volop bellen klanten.
Ja zo kan ik ook kosten laten stijgen.


Waarvoor dank. Wink
 
Black Tiger
Het zij je gegund Kobus1960. Grin
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stijging Ziggo tarieven per 1 april 2014', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Advertentie