obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een kaart in je pc om digitale radio en tv te ontvangen van Ziggo? Post dan hier ervaringen en tips.
 Onderwerp afdrukken
Tv kijken op raspberry pi
techboy
Heb er uiteindelijk toch maar voor gekozen een Pi aan te schaffen. Vooral op basis van het artikel en omdat ik dit dan via airplay kan doen. Ik heb de App op mijn telefoon staan en stream hier vandaan dan gewoon naar de tv! Echt een aanrader! Nu nog een beter meubel regelen en ik ben 100% tevreden. De eerste wedstrijd van het WK is er al op bekeken en het heeft geholpen! Wink
Dan wat betreft het meubel iemand hier nog tips. Ik wil een soort meubel zoals hier onder:
1109_8_sideboard-3 Ik vind dit alleen niet bij onze zweedse meubel gigant en buiten deze afbeelding vind ik er ook niet veel betaalbaars van op internet. Is er iemand die toevalig iets in deze richting als tv meubel heeft en dit ook betaalbaar heeft aangeschaft? Ik wil namelijk een mooi meubel maar het is niet de woonkamer dus hoeft het ook niet de hoofdprijs te kosten.. Smile
 
Zippo
Laat anders iets op maat maken. Zoek een locale meubelmaker/timmerman.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv kijken op raspberry pi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018
TV terug kijken laptop Algemeen : 7 10-04-2017
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 1 15-02-2017
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 07-12-2016
TV kijken met de Horizon mediabox in standby Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 22-09-2016
Advertentie