obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Wi-Fi-bellen met Ziggo Bapp tegen normale beltarieven
harryd
Spatie ? hoe doe je dat dan..en nog steeds code 603 behalve bij vaste nummer huistelefoon,s..p.s persoon aan andere lijn hoort je heel slecht
 
Zippo
Mijn contacten staan niet op de simkaart of telefoon maar komen via de microsoft exchange server van mijn werk.
Ik dacht dat bij het invoeren van een telefoonnummer automatisch een spatie gezet wordt, maar het is best mogelijk dat ik dat handmatig doe. Het is al weer enige tijd geleden dat ik contacten toe heb gevoegd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Wat getest met m'n appel 4S, werkt prima.
Nu zet deze telefoon altijd 06 of een net-
nummer tussen haakjes. Lokaal bellen, dus
zonder netnummer gaat niet. Wat ergens
ook wel weer logisch is. Ik gebruik geen
31 vóór deze netnummers. Op 3 locaties,
waarvan 1 geen Ziggo, geprobeerd.
 
mesa57
Hier ook op een samsung galaxy S3 :
- Ping meer dan 25000 ms
- Nummers uit het telefoon boek (06) geven een error 603

Blijkbaar is de app nog in alfa-test Sad
 
BMP
+31 en spatie voor de nummers werkt perfect,

HTC One x +
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
klaazz
Ziggo Bapp werkt uitstekend.
Ook met +31 voor het telefoonnummer.
het werkt alleen niet als er ook nog een 0 tussen haakjes in staat. Waarschijnlijk gaat het ook fout op die haakjes...
Dus een telefoonnummer wat begint met +31 (0)6xxxxxx gaat niet goed. Een telefoonnummer met +31 6xxxxxx gaat wel goed.

success.

Klaazz
 
Black Tiger
Lijkt me ook vrij logisch Klaazz, want een notering met een 0 tussen haakjes is een wijze om dit op schrift te doen, bijv. in brieven en op visitekaartjes. Het is niet gebruikelijk om het op die manier in toestellen in te geven / noteren.
Geen wonder dus dat dit niet ondersteund wordt.
Maar wel goed dat je het even aangeeft.Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wi-Fi-bellen met Ziggo Bapp tegen normale beltarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie