obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Linksys EA6700
BMP
Dan vermoed ik sterk dat de adapter kapot is, heb ik zelf met mijn netgear router gehad.

Nog een recente router dus even naar de winkel voor garantie.Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Holewijn
Heb coolblue reeds gecontacteerd, en ik mag het product retour sturen en gaan kijken wat er mee is.
 
BMP

Quote

Holewijn schreef:

Heb coolblue reeds gecontacteerd, en ik mag het product retour sturen en gaan kijken wat er mee is.


Thumbs Up
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Holewijn
Hallo,

heb een nieuwe gekregen, en helaas het zelfde probleem dat de verbinding steeds weg valt. :s ik weet het niet meer hoor kan het storing zijn? a.o dat die bij alle apparatuur staat (achter de TV,dvd,homecinema) alle snoeren zitten daar. tussen de router en tv zit 20cm tv zit met een muur beugel.
 
Black Tiger
Fijn dat je een nieuwe hebt, jammer dat het niet geholpen heeft.

Je stelt je zelf een vraag, die mogelijkheid bestaat.
Maar je zult dat niet zeker weten totdat je het probeert. Probeer eens hem op een compleet andere plek te zetten een aantal meter verderop..... wie weet...
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Log in op die router en probeer eens een ander kanaal en dan ook vastzetten, ik heb het ook eens bij een buurman gehad continue resetten, en op een ander kanaal gezet en het was klaar, mischien dat die routers bij een vorm van interferentie beveiligd is.

Bij veranderen van kanaal de configuratie wel opslaan.

Lukt dat niet dan is verplaatsen wat Tijger voorstelt nog te proberen Smile
Gewijzigd door BMP op 03-08-2014 10:26
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Holewijn
Maar kanaal is toch alleen noodzakelijk voor WiFi? en ik gebruik alleen kabel.
 
mesa57
Als je nog een switch hebt liggen kun je eens proberen die tussen de linksys en het modem te zetten. En nog een keer tussen de linksys en de pc.
 
BMP
De EA6700 is een wifi router, dus zijn zender staat aan, ik zou toch eens een ander kanaal proberen. Smile of de zender uitzetten (in het geval de router nog steeds spontaan reset)

Heb je de de modem in de wan poort en de apparaten in de lan poorten?
Gewijzigd door BMP op 03-08-2014 11:30
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Holewijn
Ik heb de router momenteel al n half uurtje 2 meter van de tv vandaan, probleem niet verholpen.

2,4ghz op kanaal 11
5 ghz op kanaal 44

De Modem van Ziggo is aangesloten op de Internet poort van de Linksys
Verder vanuit poort 1 gaat er een kabel naar mijn pc. De rest ligt er uit.

Downloaden gaat soms prima, totdat ik wat anders doe dan knalt die er in 1x uit. lijkt wel of die het gewoon niet trekt. want heb net 20 minuten zitten downloaden zonder problemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Linksys EA6700', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Advertentie