obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
NAT open tbv MW2
CallofDuty
Sorry EVM 3200
 
Zippo
Dank je Kobus!

Quote



Nu weten we tenminste of we rekening moeten houden met het router achter router verhaal. Dat is nu niet het geval.
Alle instellingen kunnen nu gedaan worden met behulp van de sitecom.

Via het netwerkcentrum/adapter instellingen wijzigen selecteer je de lan adapter van je pc.
Via de rechtermuisknop kies je uit het snelmenu "Status". Klik vervolgens op details.

Copy paste de inhoud van dit scherm in je volgende post.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
CallofDuty
Ik heb je PM gestuurd.
 
Black Tiger
Je zult dan in je Sitecom poort forwards moeten maken.
De poorten staan hier genoemd:
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksys/WRT54GS/Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_2.htm

Dit is wel voor een Linksys maar daar staan de poortnummers in genoemd.

In een ander stukje lees ik dat er bij de Sitecom niet genoeg ruimte zou zijn. In dat geval zou je het ip adres van de PC in DMZ moeten instellen in de Sitecom en kijken of het dan wel lukt.

Maar het is wel vreemd want met de computer rechtstreeks aan de Ziggo modem zou het sowiezo moeten werken. Tenzij op je PC nog een firewall inkomend verkeer blokkeert.
Greetings, Black Tiger
 
CallofDuty
Die poorten heb ik al open gezet.
Firewalls heb ik van xp als avast al een keer uitgezet.
Alles blijft op strict

Als ik de kabel rechtstreeks van de modem in de pc doe en dan firewall xp uitzet en avast 10 minuten uitschakel blijft nat op strict.

Wat doe ik in godsnaam fout??
Gewijzigd door CallofDuty op 27-07-2014 15:30
 
Black Tiger
Volgens mij doe je dan niets fout, tenminste als je pc automatisch een ip adres krijgt en internet werkt.

Heb je ook al de pc eens opnieuw opgestart nadat je de kabel rechtstreeks in de modem geduwd hebt?
Zou normaal niet moeten hoeven maar toch. Firewall van XP kun je ook aan laten als Modern Warfare er in is opgenomen als toegestaan.
Het moet thans ergens een blok zijn maar ik zou ook niet meer weten waar.

Misschien heeft een van de collega's die een Ubee heeft nog een idee?
Greetings, Black Tiger
 
CallofDuty
Echt ongelooflijk.

Nu heb ik dus de kabel rechtstreeks in de pc & ubee.
Had zelfs firewall en avast uitgezet en nog geeft hij aan nat is strict.

Hoe moet ik dit in godsnaam oplossen.

Kan het door Ziggo zelf komen?
Anders stap ik gerust over want ik ben er leuk klaar mee.
 
Black Tiger
Nee dit kan normaliter niet door Ziggo komen. Er zijn meer mensen die MW2 spelen en ook andere games met Ziggo en zelfs games hosten.

Je kunt ook nog eens met de Sitecom er tussen proberen en dan in de Sitecom uPnP aanzetten. Firewall van XP weer aanzetten.
Greetings, Black Tiger
 
CallofDuty
UpnP staat al op enable.

Nieuwe modem misschien vragen?
 
Black Tiger
Voor zoiets gaan ze je geen nieuw modem geven. Het vrijwel zeker niet aan de modem liggen.

Wat ik me afvraag is of andere inkomende verbindingen, bijv. voor andere games of een ftp server wel zouden werken.....
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT open tbv MW2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
maximum number of open connections reached Hardware instellingen : 12 15-05-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
poort 119 dicht hoe gaat deze open Nieuwsgroepen : 2 11-06-2014
Poort 445 open zetten in Cisco EPC3928 Algemeen : 8 01-05-2014
poort open zetten op de cisco 3928 lukt niet Hardware instellingen : 2 25-12-2013
Advertentie