obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Hoge ping naar Gameserver
Black Tiger
Oke excuses geaccepteert, ik begrijp de irritatie op een gegeven moment ook wel en ben zelf ook wel eens impulsief dus het zij vergeten en vergeven. Ben immers zelf ook gamer.Wink

Had je nog even een pm naar Webcare Jelle geschreven met je klantnummer middels een prive bericht? Hij wilde immers kijken of hij het misschien toch bij level 3 kon melden.
Greetings, Black Tiger
 
rolfkuipers
Aaahh vergeven is mooi, tnx!
Ik heb 3 dagen geleden mijn klantnummer doorgegeven aan Jelle.
Ik moet zeggen dat de ping nu laag is, maar het is vooral op de piektijden (tussen 18.00 en 23.00uur) dat de ping hoog is.
Door een overload ergens gaat mijn signaal via een andere hub met een hoge ping vermoed ik.
Nog even afwachten dus.
 
Black Tiger
Het is natuurlijk altijd erg druk op piektijden, maar laten we hopen dat er nog meer verbetering komt.
Zoals ik al zei, ben zelf ook gamer en ken het probleem, dan zit ik me soms ook compleet op te vreten als het opeens midden in een spannend gevecht begint te hakkelen enzo. Wink

Ben benieuwd!
Greetings, Black Tiger
 
rolfkuipers
Ja ok, maar mijn ping is al jaren stabiel en van de een op de andere dag niet meer, Ik speel counter strike source op een server waar het niveau vrij hoog is, met een ping van 120 maak je geen schijn van kans. Maar de ping is nog steeds redelijk goed nu zo gemiddeld 40 ms(17.45 uur)
 
mesa57
Ik begrijp dat webcare Alex hiermee bezig is.
 
Black Tiger
Hoezo denk je of begrijp je dat?
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Zie Ziggo community forum.
 
Black Tiger
Ah gevonden, leuk om te weten dat ze nu zelf ook een community hebben.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge ping naar Gameserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Advertentie