obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
inloggen UBEE UVW3226EU
papaatje
nu kom ik ineens niet meer in mijn modem!!!

ik ging naar het inlogscherm van de modem, vulde loginnaam en wachtwoord in, maar nu vraagt hij steeds naar de taal en welk land!
en nu lukt het helemaal niet meer om op het loginscherm te komen, krijg alleen steeds de vraag naar land en taal!!!!

ik krijg het gevoel dat ziggo ons belazerd en het gewoon moeilijker maakt om in dat modem te komen!

Als het zo doorgaat stap ik nu over naar KPN.
 
Black Tiger
Huh?
Nee dat zal een bepaalde procedure zijn.
Kun je wel gewoon de taal en het land invoeren? Wat gebeurt er daarna?
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
het lukt me weer om in het modem te komen.

echter het port forwarden lukt me niet.

het lukt me niet om een bijlage hier bij te voegen, daarom lees ik ff op wat ik invul:

bij openbare port range vul ik 80 in
bij doel IP-adres vul ik 192.168.0.5 in
bij doel port range vul ik 80 in
protocol TCP

als ik nu save verandert het bij openbare port range en doel port range in: 80-80

maar als ik naar een ff blader in de modem en weer terug ga naar port forwarding zijn deze waardes weg.
Gewijzigd door papaatje op 26-06-2015 20:40
 
Black Tiger
Oke maar bij bron-ip vul je toch niets in of alleen 0.0.0.0 toch?
En je modem zit dan op 192.168.0.1 als het goed is of 192.168.0.254.

Gewoon eens om te testen, om te zien of die modem poort 80 om een of andere reden niet blokkeert... als je een forward maakt naar poort 8080 heb je dan hetzelfde probleem of blijft die wel bewaard?
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
er staat geen bron-ip bij die ingevuld moet worden, alleen de dingen die ik net opnoemde.

de statische IP van de cam is 192.168.0.5
 
Black Tiger
Ja oke maar wat is het resultaat op mijn vraag? Dus als je een forward maakt naar poort 8080 in plaats van 80?
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
als ik dit doe, en dan save en rondkijk op iets anders blijft de forward niet staan. het wil gewoon niet.

ik geef het nu ff op. anders gooi ik straks de modem door het raam.

bedankt.
 
Black Tiger
Oke dit was alleen om te testen of het misschien aan poort 80 lag. Er zijn modems die daar geen forward van wensen te maken.
Maar hij onthoudt dus geen enkele forward, dat is dan duidelijk.

Het lijkt me dat dit modem niet in orde is. Ik heb webcare naar dit topic verwezen, hopelijk kunnen zij snel een oplossing voor je regelen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inloggen UBEE UVW3226EU', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen met iemand anders zn acount Algemeen : 5 05-02-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Advertentie