obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm
Black Tiger

Quote

terwijl blijkbaar bekend is dat UPC klanten dan problemen gaan krijgen

Het is net andersom. UPC klanten hebben niets hoeven wijzigen. Ziggo klanten wel en dat zijn ook degenen die de problemen krijgen. De Ziggo klanten moesten immers ook opnieuw zenders zoeken, voor zover ik begrepen had hoefden UPC klanten dat niet te doen.
Inderdaad dus wel vreemd dat jij als oud UPC klant problemen krijgt.

Het is niet alleen het instralen van wifi en dect maar voornamelijk ook storing van de signalen van DVB-T dus zeg maar Digitenne van KPN aangezien die op dezelfde frequenties blijken te werken.
Maar als oud UPC klant zou dat voor jou dus niets uit moeten maken omdat je al op die frequenties zat.

Het is echter wel degelijk gebeurt zoals ik uitgelegd heb, alle Ziggo klanten moesten immers opnieuw zenders zoeken en bij hun zijn vele frequenties verandert.

Misschien is er daarom bij jou een andere oorzaak. Dat zou bijvoorbeeld een signaal storing kunnen zijn. Minder signaal op je lijn. Gezien je ook al de kabel vervangen hebt zou dat goed kunnen.

Ik denk daarom dat je het beste even Ziggo klantenservice kunt bellen, aangeven ook dat je oud upc klant bent en al kabel vervangen hebt en nog steeds storing hebt.

Als je een wandcontactdoos hebt zou je ook kunnen kijken of de dikke groene kabel in de muur, waarop Ziggo is aangesloten, misschien niet geoxideerd is en nog goed aangesloten zit.
Greetings, Black Tiger
 
Goner

Quote

Black Tiger schreef:
Als je een wandcontactdoos hebt zou je ook kunnen kijken of de dikke groene kabel in de muur, waarop Ziggo is aangesloten, misschien niet geoxideerd is en nog goed aangesloten zit.

Dat is een leuke !!
De kabel zelf ziet er goed uit, maar zodra ik aan de stekker begon te draaien waaraan de kabel naar de woonkamer zit (loopt via plafond zo te zien) viel de verbinding op TV zowat weg !
Dus even gedraaid totdat beeld weer OK was en toen een stuk aluminium-folie (had ik al gepakt vanwege tip over inpakken van contactdozen tegen instralen 4G) en de boel goed vastgeboetseerd door folie eromheen te klemmen. We zijn een paar dagen verder en vooralsnog geen storing (behalve op Ziggo Sport, maar dat is al vanaf het begin 1 groot pixel-feest).
Volgende stap ; stekker en aansluiting in AOP even met contact-spray behandelen. Oxidatie zou best wel 's kunnen, meterkast zit aan buitenkant huis en is af en toe best koud & vochtig.
 
Black Tiger
Ik ben blij dat je het euvel hier al deels mee hebt kunnen oplossen.
Het is inderdaad wel een aparte. Leuk is anders zou ik zeggen want storingen zijn nooit leuk.Wink
Of je moet het leuk hebben gevonden dat er een mogelijke oplossing was.

Dit eveul komt niet zo vaak voor maar schoot me te binnen omdat ik zelf een keer dit probleem heb gehad.

Hopelijk krijg je binnenkort dat met Sport 1 ook nog gefixed!

In elk geval bedankt voor de terugkoppeling zover, altijd fijn om te horen als iets geholpen heeft dan kunnen we dat weer onthouden voor evt. anderen weer mee te helpen.Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SBS6 Klacht over Ziggo : 5 10-10-2017
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo : 7 10-12-2016
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Zwart beeld rtl4 Storing : 2 01-06-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Advertentie