obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail
Black Tiger
Dus toch ipv6 zoals je zelf en Briolet al dacht, het kon ook al bijna niet anders aangezien het om gewoon webverkeer ging. Kaarblijkelijk blokkeert de modem het ipv6 verkeer niet afdoende als dat op de modem is uitgeschakeld.

Jammer dat ik er niet aan dacht dit op de pc uit te schakelen.
Heb het bij mij overigens nu ook uitgeschakeld, zij het met een iets uitgebreider commando.
Ik had er in onderstaande site iets over gevonden nadat je de oplossing geplaatst had.
http://andatche.com/blog/2012/02/disa...n-windows/

In elk geval goed om te weten, bedankt voor de terugkoppeling!!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
RobertJohn
Tja, ik had gehoopt, dat het allemaal weer zou werken.
Het lijkt iets beter, maar heb zojuist weer 5 keer moeten inloggen om bij m'n mail te kunnen.
En af en toe reageert de webmail niet, als ik een nieuw bericht wil aanmaken of wil reageren op een bericht.
Ook berichten laden blijft een langdurige geschiedenis.

Ik neem een neut, misschien wel 2
 
Black Tiger
Da's vaag.
Heb je ipv6 op de pc ook al geprobeerd totaal uit te schakelen?
Bij de eigenschappen van de netwerkkaart en dan bij ipv6 het vinkje weghalen.
Greetings, Black Tiger
 
RobertJohn
Yes, Black Tiger, ook op de netwerkkaart heb ik ipv6 uitgevinkt.
Maakt geen verschil. 'k Snap d'r niks van
 
RobertJohn
het lijkt wel verbeterd, maar is nog steeds errug traag.
 
Black Tiger
Blijft inderdaad vreemd.
Om nog even terug te komen op die trace, had je die gemaakt op een traag moment? Of op een moment dat alles goed ging?
Greetings, Black Tiger
 
RobertJohn
die trace was gemaakt , toen de webmail zijn 'normale' gang ging, dus retetraag.
greetz
 
briolet
Wat me nog wel interesseert is of je in één van de 4 plaatsen zit waar Ziggo met IPv6 bezig is: "Groningen, Tilburg, Heerhugowaard of Zwolle"

Op die plaatsen zou via de Cisco 3925, Cisco 3928, Ubee EVW 3200 en Ubee EVW 3210 de IPv6 beschikbaar moeten zijn.

Oftewel: treed die bug alleen in de IPv6 regios op, of juist daarbuiten. Op mijn Ubee 3200 heb ik kort IPv6 gegevens gehad, maar geen IPv6 adres. En de IPv6 menu's in mijn router waren na een paar week ook alweer weg.

Dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet zie waarom een IPv6 probleem in de router dan alleen bij de ziggo webmail problemen geeft en niet algemeen met websites.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie