obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Horizon box
willem63
Hoe doe ik dat? Ben een beetje een leek op dit gebied
 
Black Tiger
Ik ben nog niet thuis in Windows 10 want daar liggen een aantal zaken toch anders dan in Windows 7 en 8.
Maar hier staat een uitleg met afbeelding:
https://www.schoonepc.nl/windows10/wi...ernet.html

Feitelijk moet je in het Netwerkcentrum uitkomen en dan "geavanceerde opties voor delen wijzigen".
En daar moet dan netwerkdetectie en bestands- en printerdeling worden aangezet voor het netwerk waar je mee verbonden bent.
Je TV zou dan bijv. al de directory met "mijn video's" en "mijn afbeeldingen" moeten kunnen vinden als het goed is.

Veel gaat dan al automatisch. Mocht dat niet het geval zijn is hier nog een artikel van Microsoft zelf over het streamen met Windows Media Player.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wi...-streaming

Dit is wel windows 7 maar volgens mij kun je dat ook voor Windows 10 gebruiken.

Onderstaande is wat meer toegespitst op Windows 8 en staat ook wat info bij wat je gebruiken kunt in Windows 10.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wi...se-play-to
Greetings, Black Tiger
 
willem63
Bedankt voor de moeite,maar ook de installatie monteur kon het niet voorelkaar krijgen om de HB te verbinden met internet!!Ik weet niet wat ik nu nog kan doen.O.ja de monteur vertelde mij dat zij dat niet mogen doen???
 
Black Tiger
Het zou kunnen dat de monteurs dat niet mogen doen omdat er te veel tijd in kan gaan zitten ze zullen een bepaald aantal zaken moeten afhandelen per dag. Zeker gezien het nog erg druk is momenteel.

Ik zou het zo vlug ook niet weten, zoals gezegd heb ik geen Horizonbox, ga er wel volgende week eentje installeren bij een kennis.
Misschien dat iemand anders nog tips heeft voor je?
Greetings, Black Tiger
 
Digiservice
Utp in poort 1. Mijn thuisnetwerk installatie doorlopen, aangeven dat internet en bellen via extern modem worden beheerd. Geduld hebben... Daarna netwerk analyse en kijken of t ip adres in de 178 range is toegekend, klaar. Bij mij werkt t op deze manier. 1xp/m is er een conflict ongeveer, dan even huisnetwerk setup weer doorlopen en t loopt weer. Succes.
 
Digiservice
Trouwens alleen van toepassing in ex Ziggo gebied. UPC gebruikt de horizon ook als modem.
 
willem63
Snap er niks van,waar en hoe moet ik dat aangeven,zou je mij misschien een stappenplan kunnen mailen zodat ik die kan printen en doorlopen.willemrinia@home.nl
 
Digiservice
Google even op Digiservice Bernheze of Veiligbackuppen.nl daar vind je mijn nummer. Je mag me bellen. Groet, Antoine
 
willem63
Bellen gaat wel lang duren om het hele proces te doorlopen,is het echt niet mogelijk om het stappenplan te mailen,ps ik woon helemaal in Kimswerd
 
Black Tiger
Erg vriendelijk aanbod Digiservice! Compliment!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie