obey-robots.txt
28 Mei 2017, 20:31
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 39% [15 stemmen]
39% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 61% [23 stemmen]
61% [23 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo en verbindingsproblemen

Jan Siert
Hallo allemaal,

Sinds het moment dat @Home fuseerde met de andere kabelproviders tot Ziggo is het op ons adres één en al ellende. Ondanks dat de snelheid 12 Mbit zou moeten zijn is het onmogelijk gebleken om een stabiele verbinding met Ziggo te krijgen. Na een bezoek van een monteur werd geconstateerd dat de kabel in de wijkkast gecorrodeerd is. Er is toen een noodoplossing geinstalleerd, deze oplossing heeft 1 week stand gehouden. Na weer kontakt te hebben gezocht met Ziggo (onbehoorlijk lange wachttijd) werd opnieuw een monteur toegezegd, echter deze is nooit komen op dagen. Tot onze verrassing stond een week later een ploegje monteurs voor de deur die de coax-kabel tussen de woning en de wijkkast hebben vervangen, ook dit bood geen oplossing. Na weer kontakt te hebben gezocht met Ziggo en wederom een monteur werd toegezegd werden wij gebeld door Ziggo. Kortweg kwam het verhaal erop neer dat het allemaal erg verdrietig was en dat het hun heel erg speet maar dat de kabel gecorrodeerd is en dat deze moet worden vervangen. Wanneer dat gaat gebeuren is niet bekend, volgens de zegsman begint men ergens in de Randstad en wanneer Gorredijk aan de beurt is dat is onbekend, maar kon wel even duren. Ziggo vind het allemaal heel erg jammer maar kan er ook niets aan doen, ondertussen wordt wel elke maand vrolijk EUR. 45,- afgeschreven voor een falende verbinding. Nu is het 8 Oktober 2008 en de Ziggo-telefonie doet het weer eens niet, maar weer gebeld met de mobiele Prepaid telefoon, na een wachttijd van 20 minuten en 10 minuten gesprek is het beltegoed van EUR. 30,-- op. Natuurlijk belt de dame van de Klantenservice niet terug en hebben we nog steeds geen telefoon. Ondertussen is er voor EUR. 50,-- met mobiele prepaid telefoon gebeld met Ziggo en de kosten zijn niet te verhalen omdat er geen specificatie aan ten grondslag ligt.

Herkent iemand deze problematiek, wat mij namelijk zeer onrealistisch overkomt is dat wij tot mei 2008 geen enkel probleem hebben gehad met @Home en plotsklaps is de kabel gecorrodeerd en moet er een hele nieuwe kabel worden gelegd. Zelf heb ik het vermoeden dat met de fusie een heel aantal servers, switches, versterkers etc. zijn uitgeschakeld.

Ik hoor graag reacties, tips etc. om van dit gelazer af te komen anders zit er niks anders op dan overstappen naar een andere provider (ADSL).

Groetjes Jan Siert
 
bigjoe
Hallo Jan,

Hier soortgelijke problemen (al heb ik die smoes van die roestende coaxkabels nog niet gehoord). Wat ik niet begrijp is hoe ze het in hun hoofd halen om zo'n grootschalige migratie in te zetten terwijl ze al uit ervaring weten dat dit met een hoop ellende gepaard gaat (de eerder gemigreerde multikabel- en casema abonnees zijn er ook niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen)
Ik werk zelf in de IT, waar we vrij stricte regels hanteren met betrekking tot wijzigingen. Een van de belangrijke zaken is een gedegen roll-back scenario voor het geval er toch iets serieus misgaat.

Van een medewerker van Ziggo klantenservice heb ik het advies gekregen om niet meer met klantenservice te bellen, maar in plaats daarvan het klachtenformulier in te vullen. Hierdoor liggen zaken vast en kan er (tzt) ook nog iets mee gedaan worden. Mondelinge toezeggingen kunnen/mogen ze aan de telefoon toch niet geven (is ook vrij zinloos)
Ik zit nu in mijn derde telefoonloze week (diagnose na veel gebel en onderling overleg was dat het modem zich niet registreert aan de nieuwe ziggo telefonie server). Totdat de storing is opgelost spam ik die klachtenbox helemaal vol. Ik zie wel waar het strand en het is goedkoper en minder frustrerend dan iedere keer bellen.







Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
teerex
Komt me in zekere mate bekend voor. Wij zaten bij Casema, en alles liep als een zonnetje. Zelfs telefonie erbij genomen omdat t zo goed beviel.
Ziggo neemt de boel over en vanaf 1 oktober valt regelmatig internet uit, samen met de telefoon dus. De ene keer duurt dit zo een paar uur, de andere keer 10 minuten. Maar dan wel 2 keer binnen een half uur.
Ik heb nu een klachtenformulier ingestuurd. Ze krijgen van mij een week de tijd om te reageren. Anders gaat als eerste de telefoon weer terug naar KPN, en voor internet ga ik wel ff shoppen dan...
 
teerex
Ik heb een iets duidelijkere maatregel genomen: Ik heb nu internet en telefoon bij een andere aanbieder besteld, en Ziggo gaat eruit.
Wat wel een oplossing is die iedere keer werkte toen telefoon en internet steeds uitvielen: De stekker van het modem eruit trekken en na 10 seconden er weer in. Dan kwam eerst telefoon terug, en na resetten van de router internet ook weer. Voor hoelang is alleen iedere keer weer de vraag..
Gewijzigd door teerex op 14-10-2008 21:47
 
bigjoe
klacht ook via coax.nl ingeschoten. Na drie dagen kreeg ik een brief van Ziggo;
Ze willen graag met mij in contact komen om de problematiek telefonisch te bespreken, maar helaas was ik telefonisch onbereikbaar (!!!!)
Mijn broek zakte ervan af, maar toch weer €3 beltegoed verstookt om m'n 06 nummer voor de tweede maal door te geven.
Intussen 3 dagen verder en nog niet teruggebeld.
Ik vraag me af wat de patatgeneratie op 09001884 eigenlijk vastlegd, want ik moet het verhaal iedere keer opnieuw uitleggen. En dan vinden ze het vreemd als je daar kwaad over word.



Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
duperik7
alweer 10 dagen zonder telefoon;het lijkt wel of de helpdesk wordt bevolkt door clonen van die halfgare die in dat Ziggo-tv-spotje figureerd . toezeggingen dat alles binnen 48 uur opgelost zou zijn galmen na vijf keer mobiel bellen ( = €35,- ) nog steeds na .er wordt geen verantwoording afgelegd , geen excuses en geen oplossing aangeboden .
 
bigjoe
een wonder: ziggo heeft vandaag teruggebeld.
De oorzaak is bekend, maar er zijn maar weinig technici die dit kunnen/mogen oplossen
Desalniettemin zal mijn geval (dag 24) nu met prioriteit worden behandeld
Morgenavond zou alles weer moeten werken.
Ik hou jullie op de hoogte


Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
bigjoe
Weer een dag verder en nog geen telefoon.
Wel weer gebeld door de Ziggo medewerker die mijn probleem nu in behandeling heeft, maar ook hij kan blijkbaar weinig uitrchten vanuit zijn positie, behalve nog meer olie op het vuur gooien.
Overigens wel een toezegging gekregen dat er e.e.a. gecompenseerd zou worden, ze schijnen een standaard regel te hanteren van 1 euro per dag dat telefonie niet beschikbaar is (door storing bij ziggo), naar een mogelijke tegenmoetkoming in de belkosten wordt nog gekeken.
Hopelijk heeft ie morgen meer succes, want dan gaat hij weer terugbellen.
Ik wacht weer gelaten af...


YouTube Video
Grin
Gewijzigd door bigjoe op 16-10-2008 21:09
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
Basbariton
Was 7jaar een tevreden klant van wanadoo/casema, maar sinds de storingen afgelopen zomer door ziggo ben ik begin augustus overgestapt naar kpn! en heb tot nu toe geen enkel storing gehad! en dat al 3maanden lang! heerlijk!
 
Doggie
Basbariton schreef:
Was 7jaar een tevreden klant van wanadoo/casema, maar sinds de storingen afgelopen zomer door ziggo ben ik begin augustus overgestapt naar kpn! en heb tot nu toe geen enkel storing gehad! en dat al 3maanden lang! heerlijk!

Idem: Echter op 15 oktober j.l. plotseling geen E-mail meer (erg lastig bij belangrijke communicatie) Bellen met Ziggo..na 45 minuten denkt men dat mijn @wanadoo.nl weg is.
WEG... HOE KAN DIT ?Ja sorry meneer wij zijn aan het migreren ik kan u niet verder helpen. Belt u online.nl.............ok online.nl ik was toch bij de Casema-Wanadoo-Orange-Ziggo ?
Wat een puinhoop.
Online.nl gebeld...ja meneer uw hoofd E-mail is gewist...sorry....JA EN NU.belt u Ziggo maar..

Heeft er iemand nog tips ? Want drie dagen zonder E-mail is schandalig !
Kan ik ook internet van de KPN via de kabel krijgen ? of toch maar overstappen op ADSL ?

Voorlopig maar even op een hotmail.com adres mailen

Doggie
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo en verbindingsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Ziggo verhoogt prijzen op 1 juli 2017 Abonnementen 4 22-05-2017 16:37
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo 7 04-05-2017 08:52
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws 1 03-04-2017 10:34
DDNS (Dynamic DNS) op Ziggo Connectbox? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 29 25-02-2017 00:59
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Gilex00:38:14
| wvriel05:24:35
| MisterSenseo05:24:43
| Desmark06:49:15
| Chou10:08:10
| Zippo10:37:01
| Bitfreak11:17:19
| heelmajo23:32:27
| Justin23 1 dag
| Patrick 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet