obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo lost het niet op.....
Matty
Beste Japio,

Ik kan mij je frustratie best voorstellen maar om nou te stellen dat je dan als klant niet voorstelt vind ik wel heel erg kort door de bocht.

Ik heb geen inzage in wat Jelle of Ziggo zegt richting klanten en in hoeverre ze dit nakomen, ik kan hier alleen maar afgaan op mijn persoonlijke ervaringen en ervaringen die ik rondom mij hoor van andere Ziggo gebruikers en dan moet ik zeggen dat ze 9 van de 10 echt wel hun woord houden, echter heb ik ook begrip voor het feit (dit komt misschien omdat ik het wereldje van de kabels wat van dichterbij heb meegemaakt) dat er sprake kan zijn van overmacht.

OM het heel simpel te stellen ik weet niet of de betreffende kabel vervangen is , misschien wel en heb je nog steeds slecht beeld dan is het niet rechtvaardig om te stellen dat bepaalde informatie niet juist is.

misschien is hij niet vervangen door een goede reden dan snap ik je frustratie maar dan ben ik even heel simpel je geeft zelf al aan 8 jaar trouwe klant te zijn, dat beschouw ik als een vriend en ik zou een vriend nooit meteen de rug toe keren als het een keer mis gaat, maar dat is misschien mijn eigen oordeel hierover.

Let wel ik praat niets goed ik praat gewoon vanuit mijn eigen mening en ervaringen, Wij als forum kunnen niets anders doen dan een webcare alerten en die heeft het opgepikt je ook gebeld dus ik neem aan dat jou blokken op den duur wel zullen verdwijnen dat het zeer vervelend is snap ik maar al te goed dat ik zo niet naar mijn tv wil kijken moge duidelijk zijn. Echter heb ik wellicht iets meer geduld dan iemand anders. en bekijk ik het vanuit een andere hoek.

Kortom ik hoop dat het voor jou snel opgelost is en ik weet bijna wel zeker dat er via ziggo wel een compensatie tegenover zal staan voor al die blokken op je scherm..

Groeten en succes

Matty
 
japio
Inderdaad stel ik dat je als klant niet veel voorstelt bij Ziggo, praktijk heeft dit inmiddels uitgewezen! En mijn gedachte wordt ook wel bevestigd want vandaag (wederom) een Ziggo monteur op bezoek gehad en die geeft ook nog eens duidelijk aan dat het probleem zit in de Ziggo kabel/las buiten.

De Ziggo monteur was heel behulpzaam en is gaan bellen en het blijkt dat er aan de kabel nog niets is gebeurt :-(( het grondwerk bedrijf heeft al meer dan een week de toestemming (en vergunning) om de zaak te verhelpen, echter heeft dat bij deze club geen prioriteit (ondanks het feit dat de storingmonteur van Ziggo een aantal weken terug al heeft aangegeven en heeft gemeld dat deze melding prioriteit 1 heeft!).

Het heeft dus voor Ziggo geen prioriteit omdat er op het industrie terrein te weinig Ziggo klanten zitten (4-5 stuks) en is het dus niet belangrijk. Dus inderdaad je stelt niet veel voor als klant bij Ziggo........

Dat Ziggo webcare het heeft opgepakt is uiteraard top, maar dan moet je wel doen wat je toezegt en geen valse hoop geven, want dan heb je aan het oppakken van een probleem door Ziggo webcare ook niets.

Compensatie net of dat zo zalig makend is...... heb liever dat ze problematiek oplossen.
Het probleem is bekent, ze weten waar het zit, er is een vergunning voor het grondbedrijf, alleen nu ben je overgeleverd aan de willekeur van het grondbedrijf (Teletronica) terwijl Ziggo best kan bewerkstelligen dat het NU verholpen moet worden en niet misschienm morgen of overmorgen of volgende week of maand.
 
Black Tiger
Ik zou nog even afwachten, misschien dat Jelle nog iets kan doen? Normaliter zorgen de mensen van Webcare (in dit geval Jelle) WEL tot het opgelost wordt. Dat is een ervaring die we hier op het forum zo'n beetje altijd meemaken.

Zij kunnen meer dan de gewone helpdesk, maar als een planning opgeschoven wordt naar bijv. deze week, daar kunnen zij ook niets aan doen.
Greetings, Black Tiger
 
japio
Punt is dat ik geen andere keuze heb dan afwachten :-)) en Jelle is sinds vorige week al niet meer ingelogd op dit forum...ook op prive berichten reageert hij niet.

PS
Ik wacht al sinds 28 maart.....
 
japio
Vervolg van de Ziggo soap:
Vandaag op meerdere fronten contact geweest met Ziggo en met Jelle van Ziggo Webcare en uit alles blijkt toch duidelijk dat de een niet weet wat de ander doet.

Gedane beloftes worden niet nagekomen, gedane toezeggingen door Jelle dat het vorige week opgelost zou worden (niet gebeurt) de ander zegt vandaag (zekere Hr. Weening van Ziggo) dat Jelle het fout heeft en dit niet kan zeggen! En die zegt neemt u zelf maar contact op met Teletronics in Roosendaal die is de boosdoener. Twee andere Ziggo medewerkers zeggen ijskoud er zitten maar 4 Ziggo klanten in die straat dus prioriteit is zoals het uitkomt.......

Sorry Ziggo maar het blijkt nu overduidelijk dat een jarenlange trouwe Ziggo klant bij jullie geen hout voorstelt. Er worden leugens aan leugens geknoopt.

Blijkbaar tijd om op te stappen bij Ziggo met alle diensten en ook de mobiele abo's, want van leugenaars hou ik niet van.

Wij zeggen altijd: belofte maakt schuld.... hier hebben ze bij Ziggo nog nooit van gehoord en blijkbaar kan dit gewoon allemaal bij Ziggo want Ruben Uppelschoten laat dit allemaal gewoon zijn gang gaan....
 
Matty
Japio,

Je frustratie is iedereen duidelijk hoef je niet keer op keer te benadrukken, echter horen we nu je verhaal van een kant van jou, en er zijn altijd meerdere kanen aan een verhaal nu mag ik misschien bot klinken maar dat zei zo.

Trouwe klant of niet dat maakt niets uit bij een product wat goed werkt je verwacht gewoon dat je krijgt waarvoor je betaald of je nu dat product al 1 of 10 jaar afneemt.

Dat mensen bij een groot bedrijf elkaar tegenspreken maak je vaker mee is Ziggo geen uitzondering op, of de ene dan liegt of niet doet niet ter zake want ik weet dat er niemand bij gebaat is om een klant iets op de mouw te spelden, dus wellicht gaat er intern iets fout en zullen ze ook zeker het daar over hebben met als oog om je probleem op te lossen.

Hou hieraan vast en relax zodat je straks weer volop kan genieten van het geen je wil genieten..

Mvg.

Matty
 
japio
Het was ook de bedoeling om het goed duidelijk te maken... zeker als de problemen al aan de gang zijn vanaf eind maart.
 
ronihd
Heel simpel

Als het een slechte las of een kabelschade is dan moet er door een aannemer van Ziggo de herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd.
Het kan zijn dat er 1e een vergunning voor het graafwerk bij de gemeente moeten worden aangevraagd , dit kan soms wel tot 8 weken duren voordat er toestemming is en dan moet de aannemer het nog inplannen in zijn reguliere werkzaamheden.

Het zou zo maar kunnen dat dit het geval is.........

En tja het kan voorkomen dat de linkerhand niet op de hoogte is wat de rechterhand aan het doen is...........:-)
 
japio
vergunning was er al meer dan een week geleden!
 
Matty
Sitrep?

Is een militaire term voor situatie report?

met andere woorden : hoe staat er nu voor?

groeten Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lost het niet op.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie