obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
internet afgesloten, herstel vindt niet plaats.
Black Tiger
Nee het is niet te overdreven neer gezet, maar het zou kunnen dat hij ziek is geworden. Normaliter handelt hij zaken echt snel af. Dus dat je nog niets gehoord hebt verbaast mij ook.

Elke webcare medewerker heeft een eigen account dus overnemen wordt een beetje moeilijk. Misschien toch even via Twitter of Facebook contact opnemen?
Want ik kan me voorstellen dat het wat lang begint te duren.
Greetings, Black Tiger
 
mauprik
Hierbij kan ik mede delen, dat Ziggo eindelijk actie heeft ondernomen en de internet blokkade heeft opgeheven. Deze topic kan hierbij gesloten worden. Echter zonder reactie van Jelle van Webcare. Wel met veel hulp en ondersteuning van het PCWEBPLUS.nl forum (abbs). Black Tiger bedankt voor die verwijzing.

Groetjes,

Rik Uiterlinden.
 
Black Tiger
Toppie fijn te horen dat het gelukt is. Misschien was hij toch ziek geworden en heeft een collega het toch kunnen overnemen. Hoe dan ook, je kunt weer.Smile
En v.w.b. de tip naar PCWebplus.nl ook graag gedaan, fijn weekend en fijne feestdagen!

Bij deze tevens het gewenste slotje.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet afgesloten, herstel vindt niet plaats.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie