obey-robots.txt
22 Juli 2017, 02:40
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [12 stemmen]
35% [12 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [22 stemmen]
65% [22 stemmen]

Stemmen: 34
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

SMART kaarten worden niet geactiveerd

Maarten71
Vorige week zaterdag wilde ik sinds een tijdje weer een programma met mijn HUMAX recorder opnemen. Was niet verbaasd door de foutmelding (E30) want apparaat had een tijdje uitgestaan (zuinig met energie) en normale procedure is via MijnZiggo activatie signaal geven. Helaas dat werkt niet meer, je moet nu de helpdesk bellen, en bovendien stond er nog maar 1 van de 5 SMART kaarten in de lijst!
Helpdesk gebeld, persoon beloofd activatie signaal te geven, duurt ongeveer 24 uur !?!. Paar dagen en vele gesprekken later ie week nog steeds geen beeld en helpdesk stelt voor kaart te vervangen.
Donderdagavond valt spontaan mijn werkende SMART TV kaart uit en vrijdag morgen helpdesk gebeld. Helpdesk geeft aan weer een activatie signaal te gaan sturen (geen van mijn kaarten werken nu meer) en dit gaat drie werkdagen duren. Dat lijkt me niet redelijk en ik word verbonden met retentie afdeling. Die stelt vast dat Ziggo een administratieve fout heeft gemaakt en zoek contact met technische dienst om het probleem op te lossen. Dag later wel de vervangen kaar ontvangen en die werkt. Joepie, weer beeld, voor de rest ondanks vele gesprekken schiet ik niet op. Het is nu maandag en na vele gesprekken en vele activatie signalen werkten mijn andere kaarten nog steeds niet.....
Helpdesk verschuilt zicht achter bureaucratie of afdeling is gesloten.. Ik kom dus niet verder
Mijn vragen
1) Heeft iemand vergelijkbare ervaringen waar ik van kan leren hoe een en ander weer werkend te krijgen
2) Maakt het voor het activeren van een kaart uit of hij in de TV of HUMAX zit (TV en HUMAX in standbye)
Graag jullie tips.
Ik word doodmoe van Ziggo, iets wat vroeger in 5 minuten kon kost nu al 10 dagen, abonnement zal wel weer duurder worden om de helpdesk te betalen . . . . .
 
Black Tiger
Een collega heeft Webcare op je probleem geattendeerd. Hopelijk nemen zij snel contact met je op want zij kunnen je beter helpen.
Duurt het je te lang kun je ook via Facebook of Twitter proberen, daar werken zij ook en het Webcare team kan meer dan de normale helpdesk.
Greetings, Black Tiger
 
Theike
Heb dat probleem ook gehad met mijn humax,klantenservice heeft het opgelost.
We moet gewoon meer tv kijken hahahahah
 
Black Tiger
Ik denk dat het na 5 maanden al lang is opgelost. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Maarten71
Goede morgen, het probleem is uiteindelijk opgelost door alle kaarten te vervangen. Zelfs werkende kaarten deden het op een gegeven moment niet meer en het lukte niet om kaarten via het netwerk te activeren. Er is verwezen naar het integreren van twee systemen (UPC & Ziggo) en 'oude' kaarten!?
Hoewel het veel energie (16 x bellen) heeft gekost werkt het uiteindelijk en heb ik een bescheiden compensatie gekregen.
Case closed!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMART kaarten worden niet geactiveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel of niet verhoging? Snelheid 5 24-06-2017 14:54
Ziggo wil mij niet als klant Klacht over Ziggo 5 22-02-2017 16:36
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 14 28-12-2016 14:35
extra horizon box wordt niet herkent Algemeen 3 23-12-2016 15:35
internet afgesloten, herstel vindt niet plaats. Klacht over Ziggo 13 21-12-2016 14:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:13:15
| Cyber01:22:57
| Giorgakis03:32:57
| Bitfreak03:47:08
| Matty03:54:18
| Gilex04:56:09
| Zippo08:08:24
| Ziggo Webcare08:55:05
| Desmark13:07:43
| Chou15:27:06
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???