obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio
hanshendrix
Hallo,

Mijn Horizon box loopt regelmatig vast, zeker als de hele dag de radio heeft aangestaan, moet hem dan helemaal uit zetten om weer verder te kunnen kijken.
Hebben hier meer mensen last van? Een monteur van Ziggo heeft al de instellingen aangepast in het verleden, ging daarna even goed, nu weer minstens 2 a 3 maal per dag de box aan en uit zetten om verder te kunnen kijken. Graag uw hulp.
 
Matty
Beste Hans,

Ik heb dit zelf ook meerdere keren gehad en als het zich blijft voordoen, wat bij u ook zo het geval lijkt te zijn zou ik de klantenservice blijven bellen totdat ze een ander exemplaar sturen.

Bij ons is de box nu 3 keer vervangen in 2 jaar tijd meestal doordat hij het gewoon niet meer goed deed, de nieuwe doet het dan weer uitstekend.

Matty
 
nubro01
Qua stroom besparing zou ik overstappen op een gewone tuner, als je ook nog via de TV luistert, want je hebt het over kijken, dan scheelt je dat zo 200 watt x aantal uren luisteren. De aanschaf van een tuner en speaker daar gelaten. lol
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Advertentie