obey-robots.txt
23 Juni 2017, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [11 stemmen]
33% [11 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [22 stemmen]
67% [22 stemmen]

Stemmen: 33
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

Ziggo wil mij niet als klant

berg030
Ik probeer al een maand een Ziggo Internet en TV contract af te sluiten. Dit lukt niet. Als ik mij aanmeld, wordt de aanvraag dezelfde dag weer geannuleerd. Als ik bel krijg ik de opmerking dat er iets fout is in het systeem maar weten niet waarom. Ik heb nu al drie keer gebeld en iedere keer hetzelfde antwoord. Ook een klacht per mail ingediend omdat het telefonisch niet mogelijk is volgens de dame aan de telefoon. We hebben geen klachteningang zij ze. Dus maar per mail de klacht ingediend, netjes een nummer gekregen maar het is alweer 8 dagen geleden en niets gehoord. Zijn er andere mensen die ook deze ervaring hebben? Het is zo vreemd dat je geen enkel bericht krijgt dat je aanvraag geannuleerd is en ook niet waarom. Ik werk in het onderwijs maar kan alleen mijn werk doen met een telefoonverbinding wat goud geld kost.
 
Black Tiger
Da's inderdaad wel erg vreemd.
Misschien gaat er iets mis door een naamgenoot ergens of door een andere oorzaak.

Ik heb Webcare voor je op dit bericht gewezen, die kunnen je vast wel helpen.
Mocht er geen reactie komen (wel enkele dagen wachten, want zij hebben het vaak druk) kun je ook nog via Twitter en/of Facebook bij webcare proberen.
Maar over het algemeen nemen ze hier ook wel contact met je op.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Hoi Berg030,

Wat vervelend zeg. Natuurlijk willen we jou wel als klant verwelkomen. Hier wil ik graag beter naar kijken voor jou. Zou je ons een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer en naam waarop je de bestelling hebt gedaan? Ik kan er dan verder voor je induiken en uitzoeken wat de reden van het annuleren is.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
berg030
Dank je black Tiger.

Ik heb al een berichte gestuurd. Als oud @home medewerker ben ik dit niet gewend. Ik heb de callcenters ondersteunt op applicatiegebied en had altijd wel een goed gevoel en er was hart de het bedrijf.

Ik wacht even af.
 
Black Tiger
Graag gedaan Berg030.
Tja er is veel verandert, callcenters worden tegenwoordig uitbesteed aan firma's als 24help en soortgelijken.
Echte medewerkers van het bedrijf zelf zijn dan een stuk beperkter en wegens het grote verloop bij callcenter medewerkers, de kennis ook.

Anyway, hopelijk wordt het snel voor je gefixed.
Greetings, Black Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil mij niet als klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo 4 20-06-2017 01:39
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO Algemeen 18 11-06-2017 15:24
Ziggo verhoogt prijzen op 1 juli 2017 Abonnementen 23 10-06-2017 13:11
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo 7 04-05-2017 08:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Gilex< 5 mins
| Ziggo Webcare< 5 mins
| abbenhui02:02:36
| ESW02:38:51
| Desmark03:48:10
| Black Tiger04:08:14
| Zippo04:34:12
| Chou07:24:52
| lex07009:27:03
| MisterSenseo16:34:00
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???