obey-robots.txt
23 Juni 2017, 17:34
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [11 stemmen]
33% [11 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [22 stemmen]
67% [22 stemmen]

Stemmen: 33
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken

Geen programma-informatie beschikbaar

jantje1960
Ik heb een probleem met mijn Horizon box. Een Samsung SMT-G7401/XEN

Als ik op de tv-gids kijk zie ik bijna overal: Geen programma-informatie beschikbaar.

Als ik echter inlog op mijn Horizon-app op mijn tablet, dan zie ik gewoon alle informatie. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen?
Mijn signaal sterkte is goed tot uitmuntend en mijn signaalkwaliteit is uitmuntend.

MisterSenseo
Bekend probleem, althans voor mijn directe omgeving.
Oplossing kan simpel zijn, net als in het verleden, zet je stroomvoorziening van de HorizonBox op een schakelklok en zet deze op een half uur zonder stroom op een tijdstip dat je zeker weten geen tv kijkt, meestal midden in de nacht ( voor de meesten onder ons die dan slapen...... Wink )
Op deze manier wordt elke nacht de HorizonBox gereset en is de kans veel groter dat de programma-informatie wel zichtbaar is en blijft.
Ik weet ook heus wel dat dit niet zou moeten mogen maar als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel gaat........... Pfft

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Matty
Dit heb ik laatst ook gehad en de monteur vertelde mij dat dit opgelost gaat worden middels een update echter is deze nog niet beschikbaar het beste wat je kan doen is de horizon box terug brengen naar fabrieksinstellingen en inderdaad daarna is het zaak dat hij iedere dag minstens een half uur in standbye staat.

Dit houd in geen opname geen kijken via een andere box etc. dit zou je kunnen doen via een timer zoals mister senseo voorsteld minder dramatisch is de oplossing dat als het weer voorkomt hem weer naar fabrieksinstellingen terug brengen is. totdat de oplossing middelds een update er is de monteur vertelde mij dat deze er binnen nu en 2 maanden aan zit te komen... Ik weet het het is lastig zeker als je terug gaat naar fabrieksinstellingen dat houd in dat je weer al die geplande opnames moet instellen en je thuisnetwerk is ook weg tevens je koppeling naar je extra box.

Later we het 3 maanden aanzien en daarna echt gaan zeuren bij Ziggo ...

Groeten Matty

jantje1960
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga het proberen met een schakelklokje. Hopelijk gaat het dan beter.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen programma-informatie beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing 7 09-06-2017 02:44
Geen internet Storing 5 02-05-2017 17:01
Qnap NAS krijgt geen internet toegang Eigen netwerk 2 03-04-2017 01:50
geen TVE via Horizon Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten 2 01-02-2017 15:47
LAN: wél https, géén http Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 4 12-01-2017 18:37
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Gilex< 5 mins
| Ziggo Webcare< 5 mins
| abbenhui02:04:07
| ESW02:40:22
| Desmark03:49:41
| Black Tiger04:09:45
| Zippo04:35:43
| Chou07:26:23
| lex07009:28:34
| MisterSenseo16:35:31
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???