obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Geen programma-informatie beschikbaar
jantje1960
Ik heb een probleem met mijn Horizon box. Een Samsung SMT-G7401/XEN

Als ik op de tv-gids kijk zie ik bijna overal: Geen programma-informatie beschikbaar.

Als ik echter inlog op mijn Horizon-app op mijn tablet, dan zie ik gewoon alle informatie. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen?
Mijn signaal sterkte is goed tot uitmuntend en mijn signaalkwaliteit is uitmuntend.
 
MisterSenseo
Bekend probleem, althans voor mijn directe omgeving.
Oplossing kan simpel zijn, net als in het verleden, zet je stroomvoorziening van de HorizonBox op een schakelklok en zet deze op een half uur zonder stroom op een tijdstip dat je zeker weten geen tv kijkt, meestal midden in de nacht ( voor de meesten onder ons die dan slapen...... Wink )
Op deze manier wordt elke nacht de HorizonBox gereset en is de kans veel groter dat de programma-informatie wel zichtbaar is en blijft.
Ik weet ook heus wel dat dit niet zou moeten mogen maar als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel gaat........... Pfft

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
Dit heb ik laatst ook gehad en de monteur vertelde mij dat dit opgelost gaat worden middels een update echter is deze nog niet beschikbaar het beste wat je kan doen is de horizon box terug brengen naar fabrieksinstellingen en inderdaad daarna is het zaak dat hij iedere dag minstens een half uur in standbye staat.

Dit houd in geen opname geen kijken via een andere box etc. dit zou je kunnen doen via een timer zoals mister senseo voorsteld minder dramatisch is de oplossing dat als het weer voorkomt hem weer naar fabrieksinstellingen terug brengen is. totdat de oplossing middelds een update er is de monteur vertelde mij dat deze er binnen nu en 2 maanden aan zit te komen... Ik weet het het is lastig zeker als je terug gaat naar fabrieksinstellingen dat houd in dat je weer al die geplande opnames moet instellen en je thuisnetwerk is ook weg tevens je koppeling naar je extra box.

Later we het 3 maanden aanzien en daarna echt gaan zeuren bij Ziggo ...


Groeten Matty
 
jantje1960
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga het proberen met een schakelklokje. Hopelijk gaat het dan beter.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen programma-informatie beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie