obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 11:33
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [13 stemmen]
34% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [25 stemmen]
66% [25 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

Slechte service ZIGGO

rligt
Ik heb een klant van mij geadviseerd om op zijn nieuwe bedrijfslocatie gebruik te gaan maken van Ziggo in Delft de aanvraag is gedaan begin November en belooft is dat het eind december begin Januari gerealiseerd zou zijn we zitten nu in April en ondanks elke keer een nieuwe belofte "deze week "wij nemen contact met U op" wij zorgen dat het nu voor elkaar komt " zitten we nu ruim in April en nog steeds helemaal niets behalve dat het wel van zijn rekening afgeschreven wordt.
Een ongelofelijk erbarmelijke slechte service.
 
Zippo
Ik heb ziggo webcare op je klacht attent gemaakt.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Matty
Ook ik heb hier wel ervaring mee blijven bellen en blijven bellen is de oplossing uiteindelijk komt de oplossing er (en de compensatie ook wel..)
 
Black Tiger
Je moet gewoon tegen de goede medewerker op lopen, de mensen van de externe callcenters kunnen niet veel.

Daarom is het beste dat Webcare er even naar kijkt, die kunnen het best er mee van dienst zijn.
En op die manier werkt een forum/Facebook/Twitter toch vaak beter dan maar blijven bellen. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Behoorlijk waardeloos dit als ik het zo lees. Als eerst uiteraard een sorry vanuit Ziggo dit je zoveel moeite moet doen zonder een oplossing.
Heb je via een privébericht het adres en klantnummer voor mij? Dan pak ik het daar verder met je op en gaan we samen voor een snelle oplossing zorgen.

Pim - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
rligt
ik dank je voor je inzet maar blijkbaar helpt het niets klant heeft nog steeds niets vernomen en we zijn weer een paar weken verder hij heeft gisteren weer eens gebeld en zou vandaag terug gebeld worden maar wederom niets dus de service is nog iets minder dan erbarmelijk slecht,en ik dacht dat het eindigde bij slecht maar dat is inmiddels wel overtroffen.
Simpel terugbellen naar de klant is blijkbaar nog teveel .
 
Chou
Zeer triest wat ik hier lees dit is toch een pure wanprestatie van Ziggo.
Ik heb altijd gemeend dat de klant koning is want die is toch diegene die het geld in het laatje brengt of zie ik dit verkeerd.
Wat mij wel verbaast is dat er wel geld afgeschreven wordt van zijn rekening voor iets wat niet geleverd is en m.i. zou het al opgelost zijn als hij de afboeking gestorneerd zou hebben dan was er wel actie ondernomen.
Ben benieuwd of het nu wel snel geregeld gaat worden.
Succes er mee.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte service ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing 20 23-10-2017 07:41
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen 10 29-09-2017 15:14
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor meeste pakketten met 33% Ziggo nieuws 2 08-09-2017 01:03
DDNS (Dynamic DNS) op Ziggo Connectbox? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 34 19-08-2017 20:57
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo 9 01-08-2017 21:13
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin23Online
| Desmark00:55:25
| boodje01:01:09
| Ziggo Webcare01:42:49
| Zippo01:58:22
| barnhoorn03:52:12
| Gilex04:25:28
| Matty06:38:37
| Black Tiger08:50:40
| MisterSenseo10:38:28
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???