obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 14:41
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [12 stemmen]
34% [12 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [23 stemmen]
66% [23 stemmen]

Stemmen: 35
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo verhoogt prijzen op 1 juli 2017

emiliovisser
Ziggo kondigt een prijsverhoging van zijn abonnementen aan per 1 juli 2017.

Meer informatie kunt u vinden op de volgende websites van Ziggo.

https://www.ziggo...jzigingen/

en

https://www.ziggo...MP=elkedag
Gewijzigd door emiliovisser op 08-05-2017 20:09

Black Tiger
Alweer??? Pfffff....
Greetings, Black Tiger

chrisqq
De prijzen worden verhoogd maar de Televisie is hier dramatisch.
Al maanden blokkering beeld en vandaag weer een storing vanaf 13:30 in Dirksland.
Compensatie, ho maar en wel 2,55 erbij per maand. !!

Black Tiger
Ja zogenaamd kosten overnames niets, maar toen UPC erbij kwam, hups verhoging, dan tussendoor eentje voor normale redenen en nu hebben ze die Vodafone deal weer en hups weer verhoging.

Dat is de reden dat ik het zo jammer vind dat er op veel plaatsen geen glasvezel ligt. ADSL/VDSL providers met TV zijn geen echte concurrentie.

@chrisqq: Als je zoveel problemen hebt zou ik even een apart onderwerp daarover maken met een goede beschrijving.
Ook van wat je al geprobeerd hebt en op welke zenders er blokvorming is, want dat ligt vaak aan de gebruikte kabels.
Daarnaast hebben we bij een apart onderwerp evt. ook de mogelijkheid om webcare voor je in te schakelen. En die kunnen meer dan de gemiddelde helpdesk.
Greetings, Black Tiger

Ziggo Webcare
Hoi Chris,

Balen dat je al maanden last hebt van blokken in het beeld. Een daling of stijging in de abonnementskosten zal dit niet doen oplossen. In de meeste gevallen kan het met een klein beetje moeite wel makkelijk opgelost worden. Wil je hiervoor ons stappenplan (https://www.ziggo...-in-beeld/) eens proberen? Als dit niet de oplossing is voor jouw ontvangen we graag een privébericht met daarin jouw gegevens. Dan lossen we het samen met je op.

Groet,
Pim van Ziggo
Ziggo Webcare

MisterSenseo
Ik wil hier ook iets over zeggen.
Alle azijnpissers, check onderstaande link !
Ziggo wordt wel volledig afgebrand omdat ze €2,55 erop gooien maar ze zijn één van de goedkoopsten als je de rest bekijkt !
Allemaal even verder denken dan je korte neus lang is !
Zo ik heb gesproken.............uch !

http://www.nu.nl/...redirect=1
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Black Tiger
Hoezo azijnpissers? Hoezo een van de goedkoopsten?
Nou ik blijf gewoon azijn pissen hoor, want het is niet de eerste keer. Sinds UPC 2x een verhoging en daarna elk jaar.
Nu verhoging dit jaar toevallig ook eens andere providers hun tarieven.

Misschien moet je eens naar andere prijzen kijken:
https://www.tweak...zicht.html

Scheelt zomaar even 7 euro per maand en dan met even een heel andere snelheid. En dat voor een provider die vele malen kleiner is dan Ziggo.

Je moet dus ook niet kijken naar een van de goedkoopsten qua prijsverhoging, maar naar de totaalprijs.
Bij online kost me zo'n pakket met 100mbit 43 euro. Ja is 50 mbit minder maar die hebben niet meer.
Telfort is 42,50

Als je goed gaat vergelijken blijken Xs4all en Ziggo de duurste.
Heb ook een check gedaan op mijn adres omdat daar geen glasvezel verkrijgbaar is.
NLE, Telfort, Online, Tele2 en KPN allemaal goedkoper.

Het is geen probleem als Ziggo eens een prijsverhoging doorvoert, dat is vrij normaal, maar het is elk jaar prijsverhoging en bij de overname van UPC zelfs 2x op een jaar.

Er is dus reden genoeg om azijn te pissen voor -alweer- een prijsverhoging.
Met zulk soort hoge aantallen abo's moet het feitelijk mogelijk zijn om de zaken goedkoper te maken.
Of als je dan een van de duurste bent, verhoog dan eens de snelheid van het goedkoopste pakket, wat al jaren geen verhoging meer gehad heeft.
Greetings, Black Tiger

Matty
Blijkbaar is er een rede waarom je bij ziggo blijft en niet kiest voor een andere provider ik vind dat als je voor jezelf de keuze hebt gemaakt niet kunt zeuren over een prijs verhoging immers prijsverhogingen zijn er overal om je heen ik zou tweakers wel eens willen zien over een doosje aardbeien b.v. die zijn in de loop der jaren ook enorm omhoog gegaan maar daar hoor je niemand over net zo min als je niemand hoord over de gruwelijke belkosten die ik moet betalen als ik mijn huis telefoon gebruik terwijl ik via mijn mobiel onbeperkt kan bellen naar elk nummer.

prijsverhogingen horen er gewoon bij heet inflatie staat het je niet aan stap dan gewoon over niemand die je tegen houd.
Wachten op fiber/glasvezel Ik heb een vriend van mij juist van de glas afgekregen omdat ziggo /vodafone deal goedkoper was en hij is nu per maand € 20,- goedkoper uit en heeft nog veel beter beeld ook op zijn televisie en een pak meer zenders. dus hem zul je zeker niet horen klagen.

groet

Matty

Black Tiger
Blijkbaar is er een rede waarom je bij ziggo blijft en niet kiest voor een andere provider ik vind dat als je voor jezelf de keuze hebt gemaakt niet kunt zeuren over een prijs verhoging

Dat is kortzichtig en onjuist.
Er is zeker een reden dat ik niet kies voor een andere provider, maar dat wil niet zeggen dat je daarom niet zou mogen zeuren over niet een, maar meerdere prijsverhogingen, dat is de grootste onzin en klantonvriendelijk argument.
Het is ook een beetje belachelijk om dan te stellen dat je dan maar over moet stappen naar een ander. Dat is een provider argument, geen klant argument en slaat dan ook nergens op.
Natuurlijk heb ik mijn redenen om bij Ziggo te blijven, maar heb wel degelijk ook het recht, net als vele anderen, om te klagen dat het nu onderhand wel eens gedaan mag zijn met die verhogingen elke keer met name als er overnames of deals zijn.

Als jij trouwens gruwelijke belkosten hebt, dan doe je iets verkeerd.

Als je mijn reactie goed leest, zie je ook dat ik ook een gewone prijsverhoging normaal vindt, maar niet elk jaar in deze mate en zelfs 2x per jaar, heb je vermoedelijk ook gemist.
Doen andere providers ook niet, hetgeen wel het geval zou zijn bij inflatie correcties. Daarnaast zegt Ziggo zelf dat het zou zijn voor het netwerk uit te breiden en stabiel te houden. Yeah right.
Als grootste provider. En iedereen weet dat hoe meer je koopt hoe goedkoper het wordt.
Dus wel even bij de les blijven en een goed vergelijk blijven maken.
En ook on-topic, dit is een forum over Ziggo en niet over aardbeien.

Glas is afhankelijk van waar je zit, net als met ADSL. Als je glas van Tweakdsl kunt krijgen ben je nergens anders goedkoper uit.

Los daarvan gebeurt er niets voor bestaande klanten. We moeten nu allemaal meebetalen aan dat die mensen gratis ook naar 06 kunnen bellen. We betalen allemaal mee aan de deal met Vodafone.
Maar alleen de klanten van Vodafone krijgen de voordelen waaronder het Movies en Series XL pakket gratis.
Waar blijven de voordelen voor de bestaande klanten die wel elke keer tot nu toe die verhogingen moeten ophoesten?
Greetings, Black Tiger

Matty
Hoi,

Ik snap dat het voor bestaande klanten vervelend is dat er niets extra's komt echter ik bekijk het meestal heel simpel kan ik anders zo niet tja dan moet ik het maar betalen want ik kan niet anders of wil niet anders.

Daarom zeur ik niet zo snel over prijsverhogingen besteed mijn tijd liever aan leukere dingen Smile

Maar het was mijn persoonlijke mening en niet de bedoeling iemand te kwetsen ermee.

Matty

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt prijzen op 1 juli 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ziggo bellen Klacht over Ziggo 13 06-07-2017 18:07
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws 1 26-06-2017 19:41
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO Algemeen 18 11-06-2017 15:24
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo 7 04-05-2017 08:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| rnikkelsOnline
| Ziggo Webcare< 5 mins
| Bitfreak00:31:11
| MisterSenseo00:39:13
| Der Rudi03:28:36
| Justin2304:26:42
| Gilex07:30:49
| Matty13:38:57
| Zippo14:38:52
| M@dman21:47:00
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???