obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 11:33
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [13 stemmen]
34% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [25 stemmen]
66% [25 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken

horizon handshake

joosttiel
hoi lezers,
net de nieuwe horizon(oude was stuk) aangesloten maar nu krijg ik geen beeld via de HDMI en de sony reciever naar de tv.
wel als ik de sony aanzet maar zodra ik deze uitzet schakeld de tv(samsung niet om en blijft het beeld zwart.
als ik de horizon rechtstreeks aansluit met de kabel doet deze het wel goed.
dit had ik met de oude horizon niet.
hebben jullie hier misschien een oplossing voor.
andere apparatuur doet het wel gewoon
 
Black Tiger
Heb je wel dezelfde kabels gebruikt naar de Sony receiver?
Ik weet niet of de Horizon een HDMI-CEC instelling heeft, maar dat is misschien iets om naar te kijken en deze dan te activeren als hij niet aan staan.
Greetings, Black Tiger
 
joosttiel
ik heb al verschillende hdmi kabels gebruikt en ja alles staat aan in de horizon, ik snap er helemaal niks van, nooit problemen gehad namelijk.
 
Daaromdus
'k Lijk Zigo zelf wel: Eerst de HDMI kabel aansluiten en dan de horizonbox starten (of febrieks-starten) heeft mij een keer geholpen.
 
joosttiel
helaas, ook al eens geprobeerd mar werkt ook niet
 
Daaromdus
Tja. Een hele hoop andere HDMI-kabels proberen. (Ziggo kon mij niet vertellen welke HDMI-versie; "Goeie vraag". Sterkte
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'horizon handshake', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
horizon Klacht over Ziggo 7 15-08-2017 22:50
Horizon XL Klacht over Ziggo 6 28-05-2017 14:13
Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio Klacht over Ziggo 3 09-04-2017 12:21
Horizon box in netwerk Hardware instellingen 2 08-04-2017 20:18
geen TVE via Horizon Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten 2 01-02-2017 15:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin23Online
| Desmark00:54:48
| boodje01:00:32
| Ziggo Webcare01:42:12
| Zippo01:57:45
| barnhoorn03:51:35
| Gilex04:24:51
| Matty06:38:00
| Black Tiger08:50:03
| MisterSenseo10:37:51
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???