obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
horizon handshake
joosttiel
hoi lezers,
net de nieuwe horizon(oude was stuk) aangesloten maar nu krijg ik geen beeld via de HDMI en de sony reciever naar de tv.
wel als ik de sony aanzet maar zodra ik deze uitzet schakeld de tv(samsung niet om en blijft het beeld zwart.
als ik de horizon rechtstreeks aansluit met de kabel doet deze het wel goed.
dit had ik met de oude horizon niet.
hebben jullie hier misschien een oplossing voor.
andere apparatuur doet het wel gewoon
 
Black Tiger
Heb je wel dezelfde kabels gebruikt naar de Sony receiver?
Ik weet niet of de Horizon een HDMI-CEC instelling heeft, maar dat is misschien iets om naar te kijken en deze dan te activeren als hij niet aan staan.
Greetings, Black Tiger
 
joosttiel
ik heb al verschillende hdmi kabels gebruikt en ja alles staat aan in de horizon, ik snap er helemaal niks van, nooit problemen gehad namelijk.
 
Daaromdus
'k Lijk Zigo zelf wel: Eerst de HDMI kabel aansluiten en dan de horizonbox starten (of febrieks-starten) heeft mij een keer geholpen.
 
joosttiel
helaas, ook al eens geprobeerd mar werkt ook niet
 
Daaromdus
Tja. Een hele hoop andere HDMI-kabels proberen. (Ziggo kon mij niet vertellen welke HDMI-versie; "Goeie vraag". Sterkte
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'horizon handshake', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie