obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig
chrisqq
Sinds UPC veranderd is naar Ziggo zijn er al diverse prijsverhogingen doorgevoerd door Ziggo.
De reden is altijd : Het netwerk verbeteren en de service uitbreiden.
Nu hebben ze weer een samenwerking met Vodafone met vele extra's maar dan verhogen ze de maandprijs weer met 2,55 Euro.
Het Tv-kijken is hier regelmatig erg slecht (veel blokken en haperingen op tv-zenders)
Als je belt ligt het altijd aan jouw kabels/verbindingen in huis en nooit aan Ziggo zelf.
Ik heb al diverse keren een splitter veranderd of Coax kabels nagezien/vervangen maar navraag bij verschillende buren leert dat zij dezelfde problemen ondervinden.
Het zit 'm dus in het wijk-netwerk oid. en de problemen dus niet bij de klanten neerleggen.

Ook de WIFI is overbelast dus mag ook wel eens uitgebreid worden !! (vroeger zag je 3 modems van buren in je scherm en nu 18 !!)
Ziggo kijk hier eens naar en doe er wat aan !!

Een zeer ontevreden klant.
 
Black Tiger
Ik vind ook dat er te gemakkelijk gezegd wordt "netwerk uitbreiden en service verbeteren". Sinds enkele jaren zijn er inderdaad al diverse verhogingen geweest.

Aangezien je een probleem hebt wat wij niet kunnen oplossen voor je, heb ik Webcare naar je klacht verwijzen en je onderwerp ook onder de sectie "klachten" geplaatst waar hij beter tot zijn recht komt.

Misschien dat er met metingen of een monteur voor jou (en wellicht ook de buren) het een en ander verbetert kan worden.

Webcare zal zelf hier op 't forum contact met je opnemen.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Vervelend zeg dat je al even bezig bent met een oplossing. De aansluiting binnen controleren is altijd een logische en goede eerste stap. Als dat geen verbetering geeft kunnen we kosteloos een monteur sturen die op locatie eens komt kijken. Heb je voor mij via een privébericht jouw adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic? Dan gaan we op zoek naar een definitieve oplossing.

Groet, Pim van Ziggo
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie