obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO
gawnieskens
mijn ervaring is: je ziggo modem in bridge laten zetten en een goede eigen router kopen. Ik heb een nieuwe TP link router aangeschaft en mijn oude Netgear router van ziggo als access point ingesteld (gebruiksaanwijzing via google makkelijk terug te vinden). Zo heb ik ook op de eerste verdieping en de zolder perfecte ontvangst en snelheid op 2.4 en 5 G.

hopenlijk heb je wat aan de info.Smile
 
Chou
Bedankt voor de tip maar daar heb ik niets aan omdat ik geen enkel probleem met het modem heb ik heb een prachtig appartement dus alles gelijkvloers en prima bereik van de wifi.
 
Matty

Quote


Mijn abonnement is gisteren ingegaan maar heb nog niet alle info zoals e-mailadres en wachtwoord had dit wel verwacht dus een minpunt voor Ziggo.


Welk email adres en wachtwoord bedoel je hiermee?

Als je een ikwileenemail@ziggo.nl wil en bedoelt dan kun je deze zelf aanmaken via de "Mijn Ziggo" omgeving op de website van ziggo.

Als je daar nog geen inlog voor hebt dan kun je die ook zelf aanmaken door aldaar op registreren te drukken.

Met vriendelijke groet,

Matty
 
Chou
Dag Matty bedankt voor je bericht ik wist niet dat je dat zelf bij Ziggo kon aanmaken ik was gewend om een gebruikersnaam en w.w. van de provider te krijgen.
 
Matty
Hoi Chou,

Dat meende ik al uit je bericht op te kunnen maken vandaar dat ik het je maar even vertelde Smile

geen probleem ziggo is toch net iets anders dan adsl.

Kwa wifi is zo afhankelijk van zo veel factoren dat het niet te doen is om je verbinding zo te beoordelen, dat zul je echt met een kabel moeten doen, en dan zul je zien dat je vrijwel altijd aan de snelheid zit waarvoor je betaald mits je natuurlijk ook met iets test wat redelijk is als ik zou testen met een server die heel erg ver weg is van mij vandaan (dus een heleboel computers, of andere randapparatuur die ons met elkaar verbinden ertussen, dan hoeft er maar 1 tussen te zitten die het druk heeft en dan haal ik de snelheid ook niet, wat ook logisch is.

Echter bij normaal gebruik surfen emailen neiuwsgroepen etc zul je zien dat je lekker stabiel zult zijn en daar gaat het toch om Smile

Groetjes

Matty
 
Chou
Omdat ik na de overgang van Online naar ZIGGO nogal problemen had met de beide tv's op diverse zenders is gisteren de monteur geweest en ik moet zeggen TOP wat die monteur afgeleverd heeft alles werkt als een zonnetje.
 
Matty
Kijk altijd goed om te horen !!!
 
Chou
Matty gewoon ere wie ere toe komt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn 1e speedtest bij ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie