obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon
Appletower
Op postcode 6369EM al bijna 24 uur geen Internet / TV / Telefoon. Ziggo al 2x gebeld en prio 1 aangemaakt. Zou gisteren om 21u zijn opgelost. Connectbox blijft echter groen lampje knipperen en TV geeft foutmelding E48-E52.
 
Zippo
Ik heb ZiggoWebcare op dit onderwerp attent gemaakt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Appletower
Bedankt. Vanochtend weer gebeld met Ziggo. Er komt blijkbaar helemaal geen signaal meer binnen bij ons. Zelfs analoge TV doet het niet meer. Monteur kan echter pas donderdag. Dat wordt zwaar met 2 pubers thuis. 4 Dagen geen internet/tv.
 
Ziggo Webcare
Ai, dat is behoorlijk vervelend. Wil je voor de zekerheid nog even een privébericht sturen met jouw huisnummer / klantnummer? Controleren we of we het niet sneller kunnen oplossen.
Ziggo Webcare
 
Appletower
Monteur is vandaag bij ons geweest. Hij had het probleem snel gevonden. De coax kabel voor ons huis was door midden. Dankzij de beenapparatuur hebben we de gebroken kabel snel gevonden. Monteur heeft hem weer in elkaar gezet en ook in huis nog een nieuwe doos gemonteerd.

Super werk geleverd! Ben erg tevreden. Mag ook wel eens gezegd worden.
 
MisterSenseo

Quote

Appletower schreef:

Super werk geleverd! Ben erg tevreden. Mag ook wel eens gezegd worden.


Dat vind ik nou ook, altijd maar zeuren maar als het dan wél goed gaat hoor je niemand.
Dank je wel voor de terugkoppeling en plezier met je nieuwe signaal ........ Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
Goed om te horen e inderdaad mag ook wel eens een keer gezegd worden ipv het alleen maar klagen..

Ik snap het klagen maar als ik naar je case kijk zie ik toch 4 dagen geen internet etc met pubers is dat geen pretje ook al hadden wij dat vroeger ook niet we leven in het heden en niet in het verleden..

hopelijk blijft alles goed werken zoals je eigenlijk zou moeten kunnen verwachten maar ja alles kan stuk ook een kabel..

groeten Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Advertentie